Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 09:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kodeords-viewer

Jeg ved at der findes et program som kan læse et * kodeord, når man med musen fører markøren hen over... Er der nogen der kender det?? Skal flytte vildt mange kunder fra vores SendMail-server til en anden, og det er ikke alle vi har kodeordet på.. Nogen der kender det??
Avatar billede joker73arb Nybegynder
10. juni 1999 - 10:13 #1
Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 10:33 #2
Måske hvis jeg kunne få det til at virke.... Skal man gøre noget specielt???
Avatar billede joker73arb Nybegynder
10. juni 1999 - 10:42 #3
Næææh ikke andet end at kopiere dll filen ind i

NT:
\winnt\system32

9X
\windows\system
Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 10:51 #4
K... du er ved at få de point, men kan du ik lige komme med en forklaring til det...
Avatar billede joker73arb Nybegynder
10. juni 1999 - 11:02 #5
må jeg høre...
Hvilket styresytem kører du?
Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 11:07 #6
Win nt 4 svr.. Læser gennem Netscape..
Avatar billede joker73arb Nybegynder
10. juni 1999 - 11:26 #7
det eneste password crackers jeg kender, er hvor man skal sidde lokalt på maskinen og læserdisse password...desværre ikke via en browser....jeg kan sige til hvis jeg falder over noget...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. juni 1999 - 12:53 #8
lad os endelig lave eksperten til en hacker-klub
Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 12:56 #9
cyberesben >> Det er ganske lovligt... Vi er ved at flytte vores mail-kunder til en anden server... og det er ikke alle sammen jeg har fået ind i min database... *s*
Avatar billede sillydizzy Nybegynder
10. juni 1999 - 14:25 #10
Jeg vil foreslå, at du bruger programmet
L0pht NT-Crack 2.5 fra denne URL :
http://www.l0pht.com/l0phtcrack/
Jeg citerer lige lidt fra intro-filen :
"L0phtCrack is an NT password auditting tool. It will compute NT user passwords from the cryptographic hashes that are stored by the NT operation system. The operating system does not store the user passwords in their original clear-text form for security reasons.  The actual user passwords are encrypted into hashes because they are sensitive information that can be used to impersonate any user, including the administrator of the operating system.  L0phtCrack computes the password from a variety of sources using a variety of methods.  The end result is a state of the art tool for recovering the passwords users use."
Værsgo' !!!
Avatar billede joker73arb Nybegynder
10. juni 1999 - 14:35 #11
Men den vil da kun virke lokalt - ikke via en browser...
Avatar billede hojben Novice
10. juni 1999 - 14:56 #12
Ok... Jeg forsøger lige en gang til.. Det programmet skal kunne, er at kunne læse de * der kommer når man indtaster et kodeord i en hvilken som helst browser... Min makker siger at han en gang har haft det. Det er en man kører hen over * (stjernerne) som den så kan oversætte til bogstaver,.,.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. juni 1999 - 20:55 #13
jeg har også haft det en gang...

prøv lige http://www.warforge.com
Avatar billede paikin Nybegynder
13. juni 1999 - 14:25 #14
Kig på SnadBoy Revelation. Det er vist lige det du søger. Findes på: http://www.snadboy.com
Avatar billede hojben Novice
14. juni 1999 - 11:58 #15
Paikin >> Du får point'ene !!!

Det var lige det jeg skulle bruge!!! Kanontprogram..... Thnx