Avatar billede mads-j Nybegynder
27. januar 2002 - 11:35 Der er 6 kommentarer

fejl=?

Jeg får en underlig fejl i et af mine scripts, det virkede helt fint igår, men nu skriver den
503 Rcpt first (#5.5.1) når jeg prøver at sende noget via mail

Hvad kan det være?
Avatar billede morten_s Nybegynder
27. januar 2002 - 11:57 #1
PostMessage.Body.AddStrings(Memo1.Lines);
NMSMTP1.PostMessage.LocalProgram := 'EmailBlast'; <--HAR DU SLETTET DENNE LINIE ?
SendMail;
Avatar billede mads-j Nybegynder
27. januar 2002 - 17:36 #2
disse linier er der, så det er ikke det der er galt, hvad kan det ellers være?
Avatar billede morten_s Nybegynder
27. januar 2002 - 17:40 #3
du skal rette din mail server adresse så den peger på din mail server
Avatar billede mads-j Nybegynder
27. januar 2002 - 17:46 #4
Ja det har jeg gjort, er der andet jeg kan gøre?
Avatar billede morten_s Nybegynder
27. januar 2002 - 18:41 #5
Og din mailserver er ikke nede ?
Avatar billede mads-j Nybegynder
27. januar 2002 - 20:17 #6
nej har testet på 4 forskellige mail.navn.dk og den siger det samme...
Det var bare noget der skete, jeg afprøvede den 5 min før det skete, hvor det virkede fint:-(
Hvis man søger efter fejlen på google kommer der nogle svar, men det har noget med qmail at gøre, jeg ved det ikke

Er der en der ikke bruger qmail som mail client, som jeg kan låne en mai.navn.dk og en email for at teste?