Avatar billede wolfcas Nybegynder
26. januar 2002 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IO fejl ved installation diablo/counter strike

Hej en eller anden klog person :)

Hvorfor dukker der en IO fejl op under installetion af disse spil....?

Gerne en nærmere beskrivelse af hvad sådan en fejl betyder .... hvad henfører den til...

På forhånd tak

Mvh
Wolf
Avatar billede stormtrack Nybegynder
26. januar 2002 - 18:10 #1
Er du logget på som adminstrator eller bruger med admin. rettigheder

Jacob
Avatar billede stormtrack Nybegynder
26. januar 2002 - 18:12 #2
hmm win ME glem alt efter god morgen - sorry troede lige det WIN 2000

Jacob

PS. prøv at lukke ned tage dit strømstik ud og prøv så igen, det kan fjerne de underligeste fejl
Avatar billede scandal Nybegynder
11. februar 2002 - 15:52 #3
Det kan simpelthen også være en dårlig/slidt CD, eller installationsfiler med CRC-fejl.  (mest hvis det ikke er originale, men det er det jo selvfølgelig ;-)
Se evt. om du ikke kan låne en "decentraliseret sikkerhedskopi" fra én af dine venner !?!