Avatar billede cpawdk Nybegynder
26. januar 2002 - 12:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASUS live

Hejsa

Jeg har købt mig et asus GeForce2 GTS grafik kort med indbygget tv tuner. Det virker i og for sig også godt nok... men jeg har lidt problemer med at få gemt kanalerne på fjernbetjeningen der hører med Som det er nu kan man kun skifte mellem kanal numrene.. men jeg kan ikke selv bestemme program pladserne... Er der nogen der ved hvordan man gør det?? programmet jeg bruger er ASUS live....
Avatar billede the_wurm Nybegynder
26. januar 2002 - 14:55 #1
hvordan har du tilsluttet det til fjernsynet
jeg har et magen til og jeg kan ikke finde nogle kanaler på min computer
Avatar billede cpawdk Nybegynder
26. januar 2002 - 15:10 #2
jeg har pillet det stik der sad i tv boxen ud, og forbundet  boxen med antennestikket med et antenne kabel..
Avatar billede the_wurm Nybegynder
26. januar 2002 - 15:20 #3
oikey
har du prøvet at læse manualen
Avatar billede cpawdk Nybegynder
26. januar 2002 - 15:34 #4
jep.. der står ikke rigtig noget...
Avatar billede cpawdk Nybegynder
30. januar 2002 - 21:08 #5
...