Avatar billede stormtrack Nybegynder
26. januar 2002 - 09:54 Der er 1 kommentar

VPN client kan ikke komme på netværk

Hej eksperter

Vi bruger på min arbejdsplads WIN2K standard VPN client program og køre disse op imod en Shiva VPN server. Problemet ligget i at clienterne får en lokal IP men de får ikke adgang til deres outlook og deres fællesdrev, af og til lykkedes det for enkelte at komme på, men kun kortvarigt HVORFOR ??

Er der andre der har oplevet det samme ??

Venligst

Jacob
Avatar billede stormtrack Nybegynder
26. januar 2002 - 13:23 #1
Jeg var lige inde på technets side - jeg er ikke sikker men jeg tror at problemet ligger i at vi ikke har lavet guiden forbindelser/vpn Er dette nu nødvendigt, fordi før var det jo nok bare køre sit client program

Jacob