Avatar billede devilders Nybegynder
25. januar 2002 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bærbar - modem

hvordan kan det være jeg ikke kan få mit internet op at køre på en bærbar pc jeg har købt brugt..den er et halvt år gammel..!! når jeg logger på ringer modemet op..den kontrollere brugernavn!! og i det den normaltvis skal hoppe på...bliver skærmen blå...og den skriver at der er sket en undtagelsesfejl i fil nr 00001114455656558(eks)
Kan det være pga at der ikke er en port..com 3 som modemet normalt hvis køre på..?? eller???

Avatar billede bccinlove Nybegynder
25. januar 2002 - 23:08 #1
Det er en fejl i windows... hvilket os har du ?
Avatar billede devilders Nybegynder
25. januar 2002 - 23:10 #2
Jeg ahr win98se !
Avatar billede mr.burns Nybegynder
26. januar 2002 - 18:46 #3
Prøv at lægge windows oveni igen, uden at slette, bare læg det ind igen, det gør jeg når den skriver sådan noget...
Avatar billede devilders Nybegynder
10. februar 2007 - 11:02 #4
lukker......