Avatar billede sjogren Novice
25. januar 2002 - 20:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Navngiv en graf

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan man navngiver forskellige grafer?

Jeg vil gerne give graferne andre navne end dem Excel automatisk tildeler graferne !

Avatar billede nih Novice
25. januar 2002 - 20:54 #1
Når dit diagram er aktivt, er der et menupunkt, der hedder 'diagram' under 'kildedata' og fanen 'serie' kan du navngive dine grafer.
(du kan også sætte en celle referance således navnet bliver dynamisk).

Niels
Avatar billede sjogren Novice
26. januar 2002 - 14:30 #2
Hej Niels

Tak for hjælpen :-)