Avatar billede black-shadow Nybegynder
25. januar 2002 - 19:32 Der er 14 kommentarer

Stor ping i cs!!!!!!

Hej jeg har problemmer med at jeg har en kæmpe ping når jeg spiller på internettet den ligger på (100-130). Kan nogle hjælpe?? (har ADSL 256k så det er nok ikke det og en 1000 Mhz, 640 ram og geforce 2, så det har ikke noget med det at gøre) Når jeg spiller på LAN har jeg normal ping (mellem 6-10)Kan i hjælpe???? hurtigt jeg er cs fanatiker og kan ikke klare lags!!
Avatar billede peter.g Nybegynder
25. januar 2002 - 19:40 #1
spiller du på Danske eller udenlandske servere?
Har du altid haft så høj ping?
Avatar billede black-shadow Nybegynder
25. januar 2002 - 19:41 #2
Jeg plejer at ligge på 43 cirka og det er på boomtown. Såååå...
Avatar billede black-shadow Nybegynder
25. januar 2002 - 19:43 #3
og jeg har aldrig haft sådan en stor ping før, (da min com RULEZ :D...)
Avatar billede dar Nybegynder
25. januar 2002 - 19:50 #4
black-shadow >> Det er altså meget normalt at have en ping på mellem 100 og 150 på udenlandske servere eller langsommere danske. Selvfølgelig er det rart med en lavere ping, men 130 er da også til at holde ud! (manden har en 1600 axp...)
Avatar billede dar Nybegynder
25. januar 2002 - 19:51 #5
Og jeg har også 256kb/s (i begge retninger) adsl
Avatar billede black-shadow Nybegynder
25. januar 2002 - 19:54 #6
Nej da men www.boomtown.net er helt ny ej måske ikke helt ny men de har 60 server og de er altså ikke langsomme og de at DANSKE og mig og min storebror dele det og hans ping ligger på 43 cirka og jeg har en bedre com end ham. Min pleher også at ligge der nede
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2002 - 20:17 #7
Nu når man får at vide når man opretter spørgsmålet, at spørgsmål ikke må oprettes 2 gange - HVORFOR FANDEN GØR FOLK DET SÅ ALLIGEVEL?????

http://www.eksperten.dk/spm/163730
Avatar billede black-shadow Nybegynder
25. januar 2002 - 20:21 #8
Er du bare muggen eller hvad???? Slap da af alle kan da gøre fejl første gang
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2002 - 20:59 #9
Det er bare HELE tiden folk de gør det.
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. januar 2002 - 22:49 #10
Tag en slapper john.....his dig ned :O)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2002 - 22:52 #11
swordcat> Jeg ER skam faldet ned.

Men hvordan i alverden kan man KOMME TIL at oprette det 2 gange???
Sjovt nok blev det her jo først oprettet efter at han (ved en fejl??) ´havde lukket det andet.
Avatar billede swordcat Nybegynder
25. januar 2002 - 23:14 #12
john_stigers> Du har fat i noget af det rigtige....hvis det er det han har gjort. Jeg trækker mig tilbage og undskylder for kommentaren.

Black-shadow> DET BURDE DU VIDE BEDRE..... :O/
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2002 - 23:21 #13
swordcat> Np :)
Avatar billede jsn Nybegynder
31. maj 2002 - 17:04 #14
det er sikkert din rate der står forkert..!!!!!!!!!!
prøv at skrive rate i consollen den skal med med dit inet ca. ligge på 7000 men du kan se det med det samme