Avatar billede viola+ Nybegynder
25. januar 2002 - 12:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

spawn uden partikel :: en kviksølv/metaball effekt.???

jeg har 8 celler der skal dele sig til 16, forudsætningen er at det hele tiden er mesh, ikke partikler.

Avatar billede viola+ Nybegynder
25. januar 2002 - 12:35 #1
...det bliver lavet i 3dmax4
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. januar 2002 - 12:55 #2
hmmm... hvis det kun er 8 så lav en morhing... Det kunne blive ret fedt ud!

ZeroHero
Avatar billede viola+ Nybegynder
25. januar 2002 - 13:07 #3
da cellerne er lavet og animeret i flere stadier, bliver det svært at lave en target med 2 aflukkede celler der har ligeså mange verts som den ene der er morph målet..
Avatar billede viola+ Nybegynder
25. januar 2002 - 13:25 #4
undskyld min lident formulerede pitch
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. januar 2002 - 13:55 #5
Man kan få et plug-in (til en rimlig pris) der ikke er afhængig af antallet af vertices... Hvordan har du lavet dine celler? (nærmere beskrivelse ønskes)
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. januar 2002 - 13:59 #6
www.digimation.com har denne plug-in... ellers prøv at se på http://max3d.3dluvr.com/plugins.php de har en masse freeware plug-ins, der skal du nok kunne finde noget brugligt!!!

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. januar 2002 - 14:00 #7
Kan du ikke forklare lidt mere om dit projekt?
Avatar billede viola+ Nybegynder
25. januar 2002 - 14:16 #8
det er teater bagprojektion ::
ægceller der danser og ondulerer, men lige pludselig skulle de formere sig.
blobmod.dlm på 3dluvr.com var lige sagen.
mange tak og god weekend