Avatar billede mengo Nybegynder
25. januar 2002 - 12:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RAS server

Hej igen

Da jeg ikke fik megen hjælp til mit første spørgsmål prøver jeg lige en
anden løsning!!

Jeg har på nuværende tidspunkt RAS installeret på min DC,(jeg har kun en DC  win2000) men kunne jeg ikke
bare flytte alle modems + Com adapteren til en anden server (feks)
applikationsserveren eller printserveren og få samme funktionalitet???

På den måde kunne jeg løse mit problem selv!!  Hvor er det iøvrigt mest
normalt at installere en RAS server henne??

mengo
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. januar 2002 - 12:55 #1
Jo, flyt du bare modem og det over på en anden server.

Hvad der er mest almindeligt? Her på mit arbejde har vi en Cisco Dial-in.
Avatar billede mengo Nybegynder
25. januar 2002 - 13:05 #2
bliver der slet ingen problemer med logon, rettigheder og ting!! eller det er måske lige fedt??
Avatar billede mengo Nybegynder
25. januar 2002 - 14:25 #3
hmmm hvordan giver jeg dig lige point når du kun har kommenteret noget!! skriv lige et svar så får du dine point:-) !! tak for hjælpen!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. januar 2002 - 20:51 #4
Jeg kan lave et svar?

Der er bare noget underligt ved Eksperten (eller hotmail?).

Efter opgraderingen af Eksperten til versison 3 får jeg kun 1/5 eller mindre af min normale antal mails!