Avatar billede f80 Nybegynder
24. januar 2002 - 21:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

støjene Dell Inspiron 8000?

Hej Alle!
Jeg er her for første gang.
Har et problem med min Dell Inspiron 8000 bærbare,Der kommer en lyd fra højre side på mit tastatur.Det lyder som en flue der summer hele tiden.
Når jeg starter et program op,feks.internet explore,og køre min mus rundt.Bliver denne lyd højre?Hvis jeg køre på batteri så bliver lyden noget svære,men forsvinder ikke.Genere mig mest når jeg sidder i et stille rum.
Er der andre Dell ejer der har dette problem??

Med venlige hilsen Lars Jensen.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. januar 2002 - 21:59 #1
hmm sidder din HDD ikke der? det gør den på min 8100!
hvis du lytter godt efter, kan du så mere præcist sige hvor?
om det evt er højtaleren
Avatar billede f80 Nybegynder
24. januar 2002 - 22:10 #2
Jo,den gør.
Lyden kommer ca.fra under L tasten?
Hvis jeg sætter mit øre ned omkring L tasten og køre rundt med musen kan jeg høre denne kedlige lyd.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. januar 2002 - 22:34 #3
Det kunne godt lyde som din HDD er defekt.. at det er den der larmer..
Hvis der er garanti på endnu.. kontakt dell support

http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/gen/contact.htm

det kan jo være de kender problemet!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. januar 2002 - 22:36 #4
hvis jeg flytter mange filer på min hdd, så kan jeg godt høre en "støj" når den arbejder.. men det er normalt det jeg høre (meget svag støj) og passer meget godt med at det er over L tasten det kommer fra!
Avatar billede yonzie Nybegynder
24. januar 2002 - 23:47 #5
Proev eventuelt at defragmentere disken... ikke sikket det hjaelper, men det kan muligvis hjaelpe lidt...
Avatar billede f80 Nybegynder
26. januar 2002 - 12:43 #6
Jeg tror nok osse det måske er hard disken der er fejlen.
Men har lige fået skiftet denne på grund af dårlige sektor.
Jeg kan se inde på Dell talk,at der er mange andre der osse har dette problem.Så det er nok sådan det skal være.
Må nok leve med dette,men prøver at ringe til Dell alligevel.Tusind tak for jeres feedback.

mvh.Lars Jensen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 22:40 #7
Hvad med at lukke?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2002 - 12:19 #8
du har til kl 18 idag, til at lukke, ellers må jeg anmelde!
Avatar billede f80 Nybegynder
17. januar 2003 - 14:30 #9
nu håber jeg jeg har lukket.
ellers må du jo bare anmelde mig.

mvh. lars.