Avatar billede sand Nybegynder
24. januar 2002 - 19:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

banner

hej alle eksperter!

jeg mangler et meget flot banner hvor der skal stå:

Lægehuset i Ribe

det skal se prof ud, ikke noget sjovt eller noget!

Håber i kan hjælpe!!!

//Sand
Avatar billede directconnect Nybegynder
24. januar 2002 - 19:25 #1
Er der tale om betaling eller point
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2002 - 19:27 #2
hvis det skal 'se' prof ud - skal det vel også 'koste' som det var prof?

Eller kan man stege point og servere dem på fad? :)

Hilsen

Kim
Avatar billede sand Nybegynder
24. januar 2002 - 19:28 #3
Jeg har lagt spm under Freelance og er defor kun interreseret i at give points :-)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. januar 2002 - 20:59 #4
Freelance er oprindelig ved betaling - men vil gerne lave det for point! MEN hvad er farverne, hvilken størrelse - og er der evt. en hjemmeside man kan se?!

/Rasmus
Avatar billede zhark Nybegynder
24. januar 2002 - 22:25 #5
http://www.eksperten.dk/spm/153239
Hvad foregår det? Nu kommer en "sand" selv om logoer er betegnet positiv og spm ikke er lukket elller kommenteret.
I skal ikke tage fis på folk på den måde, så går der mail til admin.
Avatar billede zhark Nybegynder
24. januar 2002 - 22:32 #6
http://www.gvdnet.dk/~pouls/ribe-4.jpg
Der var flere "varianter" og fra andre! Også en anden spørger - må vi lige høre lidt om det her?
Avatar billede spe Nybegynder
25. januar 2002 - 00:57 #7
Et banner til et lægehus burde der betales for.
En skam så mange lader sig udnytte bare for at få lov.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. januar 2002 - 01:07 #8
spe>
Faktisk enig allerede der! Det bliver endnu grovere når ale og sand - som sikkert er den sammme, så strammer den yderligere. Selv om jeg absolut ikke er udlært (altså gerne øver mig!) bliver jeg sku' sur over at møde den slags!
Avatar billede spe Nybegynder
25. januar 2002 - 01:20 #9
Forstår godt folk vil øve sig. Men for dårligt at virksomheder udnytter det. Og så beder de endda om prof- arbejde.
ikke særlig prof indgang til deres egen hjemmeside så ikke at betale for arbejdet.

Så sand i sit mimisite har skrevet sandkasse. Måske sådan forumet her opfattes af sand?
Avatar billede circles Nybegynder
25. januar 2002 - 17:48 #10
Avatar billede sand Nybegynder
26. januar 2002 - 01:41 #11
hej!
Det må i meget undskylde dette her!
Mig og Ale er i samme "firma" og har begge kommet til at spørge om dette her!
Vi skal nok lukke et af spm, men vi prøver altså ikke på at tage fis på nogen!
Det var en misforståelse!

--circles--> Hvad skal folk bruge det der link til!???
Avatar billede sand Nybegynder
26. januar 2002 - 01:42 #12
sorry...men er der andre der vil lave et forslag så gå lige ind på det ganle smp.
Avatar billede sand Nybegynder
26. januar 2002 - 12:22 #13
ganle=gamle