Avatar billede benzon Praktikant
24. januar 2002 - 09:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kom med en ide !!!

Hey !!!

Jeg har brug for lidt hjælp til at finde på hvad jeg skal lave til en CS Clan side, ville blive glad vis der var nogen der kunne komme med en ide eller 2

Http://www.webmasterportalen.dk/vp/

Det er dog ikke alt i kan se der ligger også et user system bag hved med Bruger Login og så videre

[MAIN]
Forsiden --> Nyheds System i Php/Mysql
Members --> Members siderne i Php/Mysql
ClanWars --> Php/Mysql
Servere --> Php/Mysql
Online Irc --> Cgi ikke noget jeg har lavet !!

[Admin]
Tilføj Nyhed
Slet/Edit Nyhed
Tilføj Bruger
Slet Bruger
Tilføj CW resultat
Slet/Edit CW resultat

[User Område]
Tilrette Profil altså den man ser under Main Members
Skift Password !!
Og internt mail system !!

Der ud over ligger der en funktion lige inden man logger ind der giver en mulighed for at få tilsendt sit password/brugernavn, hved at intaste en email adresse, !!! VIS man ikke findes i DB bliver der jo heller ikke sendt en mail væl *S*

Men mangler nogle ider håber i gider komme med nogle *S*
Avatar billede hirayz Nybegynder
24. januar 2002 - 09:34 #1
der er en masse source codes her som du kan sætte sammen
http://www.asp.dk/sources.asp?mode=list_sources&tech_id=2
Avatar billede benzon Praktikant
24. januar 2002 - 09:37 #2
Arhhh det er jo ikke en ide !!!

Jeg koder selv det jeg bruger for det meste !!!
Avatar billede intenz Novice
24. januar 2002 - 09:46 #3
Du kan da bare kigge rundt på de andre klansites og se hvad de har... selve siden skal vel bare have det normale som andre klansites.

Det er vel vigtigere at have noget godt medlemshalløj, så folk let kan tilmeldte sig til cws, uploade screenshots og .cfg filer. og noget i den stil.

Måske også et kalender system.
Avatar billede benzon Praktikant
24. januar 2002 - 09:51 #4
Desvære tilbyder den version af php der ligger på den server jeg er hostet på ikke Upload :-( da jeg ikke kender stien til Temp Dir !!!! Nogen der evt. har en ide til hvordan jeg kommer uden om det problem så jeg kan få det til at køre ????

Altså så jeg kan lave det Upæoade Sjov ???
Avatar billede vildmule Nybegynder
24. januar 2002 - 11:06 #5
Var det ikke en idé at lave en
<?
PHPINFO();
?>

Så kan du se alle variabler også Temp dir.

VH
Claus
http://www.fotx.net/vildmule
Avatar billede mtrolle Nybegynder
24. januar 2002 - 12:25 #6
Tag et kig på sumpen.net mener jeg det er... Det er vist en stor side!
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
24. januar 2002 - 14:19 #7
hvad er det helt præcis du vl bruge af forslag  ? Forslag til programmering, eller design eller hva ?
Avatar billede benzon Praktikant
24. januar 2002 - 16:27 #8
Til Programering jeg kan lave til siden
Avatar billede jamal_s Nybegynder
24. januar 2002 - 22:08 #9
benzon < jeg kan lave det for dig, men du bliver nødt til at betale lidt penge... :(

mail: jamal@web-zone.dk
icq: 100464278
Avatar billede benzon Praktikant
24. januar 2002 - 23:30 #10
Jamal_s hvorfor give penge for noget jeg kan selv *S*
Avatar billede jamal_s Nybegynder
25. januar 2002 - 14:06 #11
nåh..så har jeg misforstået spm det må du undskylde...