Avatar billede preclean Nybegynder
23. januar 2002 - 18:33 Der er 1 løsning

Test af kode....

Hej alle sammen.
jeg er ved at lave et oplæg omkring testning. Jeg efterlyser nogle kloge ord, gode link ang:
hvorfor tester man ,hvordan man tester( V-modelen IEEE standart er der andre standarter ?), hvilken værktøjer bruger man til test , er der specielle værktøjer til fx c/c++ kontra java

Unittest, funktionstest, accepttest, sluttest, brugertest. er alle områder jeg kunne forstille mig at komme ind på i mit oplæg....

jeg fordeler poing udfra kvaliteten af svaren !!

Avatar billede preclean Nybegynder
23. januar 2002 - 18:57 #1
flytter spm til programmering kategorien