Avatar billede piratware Nybegynder
23. januar 2002 - 18:03 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

logo mega flot

jeg skal have lavet et mega flot logo forestil jer at i skal lave et logo til et firma som sælger computere til hele verden son skal det være meget flot og man kan da heller ikke sige at 200 point(jeg ville sku gerne have givet 400 men det kan man jo ikke på den nye eksperten) er lidt det skal være i mårøke farver og på størelse med der sharksforum banner der er i toppen af eksperten.dk og der skal stå PiratWare på det
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2002 - 18:05 #1
vil gøre det for 700 kr sort :-)
Avatar billede piratware Nybegynder
23. januar 2002 - 18:10 #2
drop det jeg kan kun  give point HIHI skulle du forestille at være sjov og så er det ikke lovligt på eksperten og IRL
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2002 - 18:46 #3
nej men sådan er det
Avatar billede hojben Novice
23. januar 2002 - 18:51 #4
michael-k > fis i en hornlygte...

Kan sagtens nøjes med pointz...
Avatar billede hojben Novice
23. januar 2002 - 18:55 #5
men prøv at præcisere bannerets mål...
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2002 - 18:56 #6
okay godt for dig, måske ikke alle der nøjes med det :-)
Avatar billede hojben Novice
23. januar 2002 - 18:59 #7
E. er jo ik en pengemaskine... så kan man jo bare smutte over på sharks...
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2002 - 19:04 #8
det står der vel ikke noget om man ikke må give penge for et stykke arbejde på eksperten.  Kategorien hedder job/opgaver  Job ser jeg som penge, måske ikke du gør det.
Jeg sagde jo bare hvad jeg ville have for det, havde han sagt ok, havde der jo ikke været nogle problemer. Nu sagde han nej og jeg accepterede det, men selvfølgelig skulle der komme en hojben og kommentere det, men sådan er det jo på eksperten :-)
Avatar billede piratware Nybegynder
23. januar 2002 - 21:06 #9
kan jeg så få nogle seriøse svar?? fra nogle der vil lave det for de 200POINT jeg har afsat?
Avatar billede hojben Novice
23. januar 2002 - 21:09 #10
JA hvis du gad svare på min kommentar.....

Hvilken størrelse... det banner på shark er ret lille.. resten er alm. baggrund...
Avatar billede piratware Nybegynder
23. januar 2002 - 21:35 #11
puue jeg har ikke for stand på det kan du ikke bare lave son nogel lynde den størlse det skal være i starten af nogle divx film hvor stort syndes du de skal være
Avatar billede piratware Nybegynder
23. januar 2002 - 21:54 #12
nå men jeg skal til og i seng så er her ikke mer før i morgemn en gan ses
Avatar billede sonne Nybegynder
24. januar 2002 - 01:17 #13
forestil jer at i skal lave et logo til et firma som sælger computere til hele verden

når jeg gør det kommer jeg til at tænke på penge - sorry

/aksel
Avatar billede staz Nybegynder
24. januar 2002 - 08:12 #14
piratware >> Du kan da ikke regne med folk tager dig seriøst. For det først. Folk vil altid gøre deres bedste når det angår om at designe, derfor hjælper det ikke at skrive "logo mega flot". Og hvem skal bedømme logoet. For det andet: Hvis du skal have designet "logo mega flot", skal du nok komme med lidt flere oplysninger end: “mårøke farver", hvad end det er og teksten. Hvad med målgruppe, stil osv.

Men selvfølig har man lov at prøve....

---- Staz ----
Avatar billede sannen Nybegynder
24. januar 2002 - 11:41 #15
http://marysplace.subnet.dk/gifen.gif

havde lige lidt kedsomhedstid:)))
Avatar billede sannen Nybegynder
24. januar 2002 - 11:42 #16
Avatar billede sannen Nybegynder
24. januar 2002 - 11:47 #17
*LOL* hob havde ik set det skulel være et logo..*GG*...nå pyt.
Avatar billede piratware Nybegynder
24. januar 2002 - 22:15 #18
jeg kan ikke se det man kan ikke se de nue ting der bliver uploadet til subnet kan du ikke smide dem på en friserverplads.dk eller noget???
Avatar billede sannen Nybegynder
25. januar 2002 - 10:49 #19
www.marysplace.subnet.dk/gifen.gif
nu skulle du kunne se den???
Avatar billede sannen Nybegynder
25. januar 2002 - 10:50 #20
når du klikker kommer der den der http://www. o.s.v...så fjerner du bare lige http og så skulel den da virke ik?? ellers må jeg finde et andet sted at plaffe den hen*S*
Avatar billede retep Nybegynder
25. januar 2002 - 11:29 #21
Hvis jeg trykker på linket her på eksperten, kan jeg heller ikke se det, men hvis jeg kopierer url'en ind i adresselinien i min browser kommer det fint frem...

Pretty nice btw ;)
Avatar billede piratware Nybegynder
25. januar 2002 - 13:53 #22
ja det duer sku men jeg syndes ikke så meget om det måske med lidt farve endringer
Avatar billede piratware Nybegynder
25. januar 2002 - 13:58 #23
ej bare en lille joke kan du ikke sende filen til piratware@sol.dk
Avatar billede sannen Nybegynder
25. januar 2002 - 14:33 #24
eller du ku højreklikke..og sige save as??
Avatar billede piratware Nybegynder
25. januar 2002 - 14:51 #25
så skifter den ikke og det der
Avatar billede sannen Nybegynder
25. januar 2002 - 14:52 #26
jow du skal bare gemme den som gif.anyway..har sendt den til din mail nu:))
Avatar billede piratware Nybegynder
25. januar 2002 - 15:07 #27
det er nok for di den skal være på nettet