Avatar billede reuc Nybegynder
23. januar 2002 - 08:14 Der er 14 kommentarer

Ringkøbing Erhverv & Uddanelses Center

Hej!
Vi er et firma i ringkøbing
der mangler et logo til vores hjemmeside!!
Lidt informationer om logo'et
Størrelse:
Width: 350
Height: 90
Baggrunds farve: #000080
Tekstfarve: bestemmer i selv
og i må helt gerne gemme i formatet png hvis i kan!
tekst på logo'et: der skal stå Reuc
Mvh. Reuc
Avatar billede cpufan Juniormester
23. januar 2002 - 08:52 #1
Hvor meget har I tænkt, at en sådan opgave må koste?
Har I et maxbeløb?
Avatar billede reuc Nybegynder
23. januar 2002 - 08:53 #2
er du helt dum eller kan du ikke se i for 60 point og ikke IRL penge
Avatar billede cpufan Juniormester
23. januar 2002 - 09:01 #3
jeg er ikke helt dum, jeg læser bare kategorien, job / freelance
og så kan jeg se at et firma gerne vil have lavet et logo.
Og med den attitude får du nok ikke meget hjælp!!!
Avatar billede oniel Nybegynder
23. januar 2002 - 09:23 #4
Firmaer køber!!!

Private får hjælp til selvhjælp!!!

Det er gode principper.
Så er der også plads til de prof.
Avatar billede netsrac Praktikant
23. januar 2002 - 10:11 #5
reuc >> Hvad fanden er det for en måde at snakke til folk som gerne vil hjælpe dig ? Det er sq kryb som dig der har gjort at det ikke længere er værd at komme på eksperten.
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2002 - 10:58 #6
wuhuuuu! det lyder ekstremt seriøst sådan som en ansat i Ringkøbing Erhverv & Uddanelses Center taler til andre... og wuhuuuu! 60 point for et logo! Selvfølgelig kan man nok få et logo for 60 point (hvis man taler liiidt pænere til folk) og hvilken kvalitets og genistreg man dog kan få ud af det! NOOOT!
Avatar billede locturian Nybegynder
23. januar 2002 - 11:16 #7
Humm... REUC. Hvis I er et firma, kan I da ikke komme her of forvente at få lavet et logo for 60 point? - Så vidt jeg ved, er det for private der har brug for hjælp, og ikke for at firmaer kan få det gratis.

Og hjælp for du bestemt ingen af, hvis det er sådan at du vælger at kommunikere med folk på. Tvivler på at du får nogen til at hjælpe.... (Red. JACKASS!)
Avatar billede a-tot Nybegynder
23. januar 2002 - 11:36 #8
REUC = Retarderet Evnesvage Uden Cash

OK jeg kunne ikke lade være, undskyld!!!
a-tot
Avatar billede mtrolle Nybegynder
23. januar 2002 - 12:01 #9
Så vil jeg blot sige, at jeg gør det gerne for 600 :)
REUC, du er blind du er, tror du selv nogen gider spilde timer på at udvikle det fede logo til jer, for sølle 60 point! havde det nu været en anden, som i det mindste kunne tale pænt til sine medmennesker, så kunne det være du fik noget ud af det!

NU, kan du ligeså godt glemme alt!

Frem med dine penge, det kan et firma godt!
Avatar billede roholt Nybegynder
23. januar 2002 - 21:36 #10
Nu er Reuc heldigvis et tåbeligt navn, så der er nok inen grund til at trampe mere på dette firma. :)
Avatar billede reuc Nybegynder
24. januar 2002 - 07:23 #11
Nu står Reuc tilfældigvis for
Ringkøbing Erhverv & Uddanelses Center
så Reuc er bare en forkortelse

Hvordan sletter man et spg.?
fordi det her er åbenbart ikke det rette sted
jeg er kommet til!!
Mvh. Dennis
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
24. januar 2002 - 20:16 #12
Hmm....Gad vide om "Reuc" er momsregistrerede eller om de bare ikke tjener noget? De er måske vant til at folk taler pænt til hinanden og behandler deres næste som de selv vil blive behandlet? Dont know but it sucks!

-Jonas
Avatar billede cpufan Juniormester
25. januar 2002 - 00:03 #13
som et "plaster på såret" :) fordi jeg er så dum, kan du gi' mig de 60 point for at fortælle dig hvordan man lukker spørgsmålet - og jeg takker for din undskyldning! nåååå nej den gav du jo ikke - anyway..............
Jeg kan udlede af dine kommentarer at du mener, at brugerne på "eksperten" er dumme fordi de gider at arbejde for "point", men jeg håber så du blev lidt klogere Eksperten er faktisk mere end blot, et samlingssted for dumme nørder der øser om sig med deres viden til fallerede virksomheder, det er et udmærket forum, hvor alle hjælper hinanden under devisen : noget for noget, så hvis du havde oprettet dig for et halvt år siden, og havde øset lidt af din viden, istedet for at oprette dig d. 23/1 og svine eksperten-brugerne til - ja så havde du garanteret fået det logo, uden at der var nogen der havde gøet af det.
Det her sure opstød er faktisk ikke for at skræmme dig væk, men blot for at sætte tingene lidt i relief, første gang du går ind i en købmands-forretning kan du vel heller ikke få på kredit vel? og slet ikke hvis du kalder uddeleren for en idiot, så skal du være heldig hvis du overhovedet får lod til at KØBE 1 liter mælk i hans forretning. Men det behøves jeg jo egentligt ikke at fortælle dig, eftersom du arbejder for et Erhvervs- og uddanelsescenter, hvor man må gå ud fra at et af fagene eller emnerne er PR eller markedsføring.
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 17:21 #14
<---!citat start!--->
Nu står Reuc tilfældigvis for
Ringkøbing Erhverv & Uddanelses Center
så Reuc er bare en forkortelse
<---!citat slut!--->

Uddannelse staves med 2 n´er bette ven, men det kan være du går på danskkursus derude og har lovet at hjælpe din lærer?