Avatar billede doz Nybegynder
21. januar 2002 - 23:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort-driver problemer.

Hej,

jeg har et MS-8822 (MSI) grafikkort. Jeg skulle prøve at installere en nyere driver til kortet, men WinXP siger at det ikke er en signeret driver. Og hver gang jeg genstarter så kommer WinXP\'s op med dens standart NVIDIA GeForce3 -driver.
  Med programmet MSI Live Update Series siger den at det er version 1240 jeg bruger, men der findes altså en 1262. Når jeg installerer 1262 kommer der en meddelelse om at der er en fejl ved installationen og så er jeg tilbage hvor jeg startede.

Håber meget I kan hjælpe.

På forhånd tak.

Vh
Doz
Avatar billede doz Nybegynder
21. januar 2002 - 23:11 #1
- Det mærkelige ved det er at jeg har haft brugt 1262, men så skulle jeg lige prøve med Nvidia Driver 21.88 og det var i den forbindelse jeg klokkede i det.

/Doz
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
21. januar 2002 - 23:30 #2
Hm... det lyder som om det ikke er en XP driver du har fat i... Du kan prøve at højreklikke på setupfilen, gå ind under compability, og vælge at køre den i compability mode for f.eks. Win2000.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
21. januar 2002 - 23:31 #3
Med hensyn til nvidia\'s drivers, så skal de fjernes fra tilføj/fjern programmer, det kan godt give problemer hvis man ikke gør det. Der findes også et program der hedder detonator destroyer der går ind og rydder alt detonator halløj.

- Rod
Avatar billede doz Nybegynder
22. januar 2002 - 13:27 #4
Rod>> jeg afinstallerede NVIDIAs drivere med Tilføj/fjern programmer, men det virker stadig ikke.

Det er sgu da mærkeligt at jeg før har kunne bruge MSI Live Update Series til at opdatere og at jeg ikke kan det nu.

Jeg er sgu snart parat til at formatere disken og starte forfra, men det holder hellerikke helt.

/Doz
Avatar billede roughneck Nybegynder
26. januar 2002 - 22:17 #5
download programmet CATCHUP 1.31 på adressen
http://download.cnet.com/downloads/ installer det og lad det søge
din pc igennem for drivere og software imens du er online så kommer det med en lang liste over hvad du trænger til at få opdateret
så kan du selvfølgelig selv bestemme hvad du vil opdatere
Avatar billede doz Nybegynder
27. januar 2002 - 00:51 #6
Tak for jeres råd, men jeg klarede den selv på den hårde måde. Format c: .....

/Doz