Avatar billede vwnet Nybegynder
21. januar 2002 - 20:16 Der er 8 kommentarer

Usb i bios

Hej
Jeg har en Kodak USB picture card reader jeg ikke kan finde gennem Xp...

Havde samme problem i Me - men der var der noget i bios der skulle slåes til, men kan ikke finde det nu...

Point gives når Card Readeren virker...

mvh
søren
Avatar billede vwnet Nybegynder
21. januar 2002 - 20:33 #2
Downloaded på siden sætter ikke i gang (\"Siden kan ikke vises\")... Men man burde heller ikke skulle bruge nogen driver! Der står på Kodaks side at det skulle fungere uden problemer i Xp!

Andre råd?
Avatar billede vwnet Nybegynder
21. januar 2002 - 20:43 #4
siden eksisterer ikke!!!
og tager man linket nedenunder står der: \"Sorry, the page you were trying to access,

http://www.kodak.com/cgi-bin/cluster/global/en/service/software/softwareDownload/webDownloadSoftwareV3.cgi,

does not exist on Kodak.com.
\"!!!!!

Nogen der ved hvor i BIOS man kigger efter usb?

mvh
søren
Avatar billede trismegistos Nybegynder
21. januar 2002 - 20:46 #5
Du skal registrere dig for at downloade deres software.
PÅ denne side:
http://www.kodak.com/cgi-bin/cluster/global/en/service/software/softwareDownload/webGetUserInfoV3.cgi
Avatar billede vwnet Nybegynder
21. januar 2002 - 20:48 #6
ja - og det har jeg så gjort 2 gange!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
21. januar 2002 - 21:00 #7
Og virker det ikke ??..............mysto  8(