Avatar billede convinius Nybegynder
21. januar 2002 - 18:49 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

dhtml menu stadig.. :-(

an i ikke fortæle mig hvorfor menuen i den side jeg er i gang med ikke vil blive i samme sted, den ændre sig alt efter hvor stor browser vinduet er?

Jeg håber guruerne som olebole og erik vil hjælpe mig da det er 3 gang jeg stiller spørgsmålet.

så nu giver jeg 100 point til ham der løser mit problem. Hvis man ikke kan med den menu, vil jeg meget gerne blive henvist til en anden.

Og tak på forhånd.

www.wassim.rapanden.dk/majestic

http://www.eksperten.dk/spm/160765
http://www.eksperten.dk/spm/160191
Avatar billede Jman Praktikant
21. januar 2002 - 18:57 #1
den der hedder \"Topdynamicmenu\" på http://www.viewsource.dk/dhtmlcat.asp?ident=3&page=3 kan du sætte i tables
Avatar billede convinius Nybegynder
21. januar 2002 - 19:07 #2
takker...jeg vil kigge på den....

kedeligt at den jeg har fundet ikke virker hehe  :-)

Avatar billede convinius Nybegynder
21. januar 2002 - 19:08 #3
man kan jo ikke downloade den heh *S*
Avatar billede Jman Praktikant
21. januar 2002 - 19:24 #4
jo, man kan
Avatar billede Jman Praktikant
21. januar 2002 - 19:25 #5
højreklik og vælg \"save taget as\" på linket \"download\"
Avatar billede thabunny Nybegynder
22. januar 2002 - 23:10 #6
well en lille kommentar med på vejen! selvfølgelig bevæger den sig da :)
det er hvad den skal, den er sat til at være x px ud fra toppen i venstre side, og ned fra toppen i venstre side...
så når du bruger et center script vil den selvfølgelig ikke flytte sig!
Avatar billede convinius Nybegynder
07. februar 2002 - 01:00 #7
Den virkede heller ikke rigtig....Nu har jeg den her som ikke virker i netscape...great.