Avatar billede jeppekn Nybegynder
21. januar 2002 - 17:54 Der er 20 kommentarer

Reagere ikke !!

Vi har næsten lige fået en hp psc 950, som både består af scanner, kopi, printer og fax. Da vi fik den installerede jeg den på mit c drev.
Men nu vil jeg gerne have den over på mit d drev, jeg har slettet printeren, men når jeg ligger instillations cd\'en i reagere den ikke på noget som helst...
Altså commputeren går ikke kold men den reagere ikke ligesom når man putter en spil cd i.

- JeppeKN
Avatar billede ahv Nybegynder
21. januar 2002 - 17:55 #1
Hvad sker der hvis du går ind i menuen start og vælger kør og så indtaster d: ?
Avatar billede ahv Nybegynder
21. januar 2002 - 17:56 #2
DOOOH !

Du skal selvfølgelig skriv det bogstav dit CD-rom drev har !
Avatar billede jeppekn Nybegynder
21. januar 2002 - 17:56 #3
DOOOH

Det har jeg jo nok gjordt, den reagere jo ikke på noget siger jeg jo !!
Avatar billede ahv Nybegynder
21. januar 2002 - 17:59 #4
Hvad sker der hvis du dobbelt klikker på CD-rom drevet ?

Så gør den ikke noget ?
Avatar billede ahv Nybegynder
21. januar 2002 - 18:00 #5
jeppe :

Det DOOOH ! jeg skrev var til mig selv :o)
Avatar billede jeppekn Nybegynder
21. januar 2002 - 18:01 #6
Nå okay, det kunne bare godt lyde som det var til mig
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 18:03 #7
har du prøvet med en anden cd?
Avatar billede ahv Nybegynder
21. januar 2002 - 18:04 #8
Prøv om cd\'en virker i en anden computer
Avatar billede jeppekn Nybegynder
21. januar 2002 - 18:06 #9
Cd\'en virker på en anden computer, og der er ikke en anden cd
Avatar billede ahv Nybegynder
21. januar 2002 - 18:07 #10
Og andre CD\'ere virker i puteren ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 18:08 #11
jamen har du prøvet om cd drevet virker med en anden cd! ligemeget vilken? nå men det gør den jo nok ikke!

prøv at gå ind i kntrolpanel/system og vælg fanen enhedshåntering, prøv at fin dit cd rom drev og gå ind i egenskaber for det. viser den at der er en konflikt?
Avatar billede jeppekn Nybegynder
21. januar 2002 - 18:12 #12
Den kan reagere på andre cd\'er
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 18:14 #13
Hmm! mærkeligt! på at sætte cden i igen og i stedet for at dobbeltklikke så højreklik og vælg Åbn!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 18:15 #14
på=prøv
Avatar billede jeppekn Nybegynder
21. januar 2002 - 18:20 #15
Det hjælper heller ikke....
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 18:58 #16
Hmm! altså du kan godt afspille andre cder på den computer men bare ikke den cd du skal bruge?
Avatar billede the_email Nybegynder
21. januar 2002 - 20:46 #17
Gå til Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern, og find der hvor der står noget med din printer og så fjern det; det hedder nok HP eller Hewleth Packard - og så noget bagefter, så fjern det og genstart og prøv så at sætte cden i igen.

TheEmail.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. januar 2002 - 21:08 #18
jeg tror han HAR fjernet printeren! eller det troede jeg da i hvert fald!
Avatar billede the_email Nybegynder
19. februar 2002 - 09:55 #19
sker der noget her, eller hvad
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:52 #20
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???