Avatar billede jesperhansen Nybegynder
21. januar 2002 - 14:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Custom event i activex

Jeg har lidt problemer med at tilføje et nyt event i min activex-komponent.
Jeg har tilføjet mit event via TLB-manageren, men jeg kan ikke se eventet på min activexkomponent, når denne er tilføjet i et nyt projekt.
Er der nogen som kan hjælpe?

/Jesper

Avatar billede borrisholt Novice
21. januar 2002 - 14:06 #1
Hvis du sætter point summen til noget realistisk 60 fx. så vil jeg kigge på det !

Jens B
Avatar billede jesperhansen Nybegynder
21. januar 2002 - 14:07 #2
Hvorfor? Troede da at folk gerne ville have mange point?!
Avatar billede borrisholt Novice
21. januar 2002 - 14:10 #3
Hvis man i tide og utide ulover 1000 points eller flere. Så går der inflation i lordes, og Eksperten mister langsomt sin værdi ! Derfor ....

Jeg er en af dem der har mange points ja. Jeg ligger nummer i i Delphi gruppen, men det er sq ikke derfor jeg er her ! Jeg er her for at lære noget og for at hjælpe !

Jens B
Avatar billede jesperhansen Nybegynder
21. januar 2002 - 14:10 #4
Okay, så kommer spørgsmål nr.2, hvordan ændre man så point-satsen efter man har lavet den?
Avatar billede borrisholt Novice
21. januar 2002 - 14:13 #5
Det ved jeg ikke luk det og opret et nyt :-)

Jens B
Avatar billede jesperhansen Nybegynder
21. januar 2002 - 14:14 #6
Ok lukker denne