Avatar billede deniande Nybegynder
01. maj 2000 - 22:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HTML komponent

Er der nogen der kender et komponent, så man kan vise internetsidet i Delphi 3 Standard?
Man skal IKKE behøves at have Internet Explorer installeret...
Avatar billede jchris10 Nybegynder
02. maj 2000 - 08:22 #1
Har Delphi 3 ikke kompenenten "html" under "Internet" ? Hvis den har den, kan du se borland/inprice's eksempel under "demos/internet/html".

/Jan
Avatar billede stoons Nybegynder
02. maj 2000 - 11:39 #2
Avatar billede stoons Nybegynder
02. maj 2000 - 11:40 #3
jchris10: IKKE i STANDARD!
Avatar billede jchris10 Nybegynder
02. maj 2000 - 12:14 #4
Ok, stoons, jeg var ikke sikker.
Avatar billede deniande Nybegynder
02. maj 2000 - 19:45 #5
Stoons: Det har jeg prøvet, men jeg kunne ikke finde noget brugbart...
Avatar billede stoons Nybegynder
02. maj 2000 - 21:44 #6
Jeg kan sgu ikke lige huske hvor det var, men jeg fandt altså en HTML-komponent da jeg skulle bruge den, men den er vist slettet igen... jeg tager lige en leder på min computer, men det bliver vist først imorgen at jeg kan sende den til dig (Hvis jeg altså stadig har den), så skriv lige din email-adresse....
Avatar billede stoons Nybegynder
02. maj 2000 - 23:12 #7
check lige denne her ud:
http://www.torry.ru/html.htm