Avatar billede kleber123 Nybegynder
20. januar 2002 - 12:56 Der er 14 kommentarer

Hjælp min skærm er sort

Ved en fejl kom jeg til at sætte opløsningen på max og da blev skærmen helt sort. Jeg kan ikke ændre på instillingerne da jeg ikke kan se noget. Hvad skal jeg gøre? Jeg har et geforce 2 grafikkort.
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
20. januar 2002 - 13:00 #1
starter den op med at være sort, elle rbliver den sort, når den kommer til et bestemt sted?
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2002 - 13:02 #2
kan du ikke starte i fejlsikret tilstand
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
20. januar 2002 - 13:44 #3
kan du ikke prøve alligevel? brug genveje, det burde da være muligt.
Avatar billede kleber123 Nybegynder
20. januar 2002 - 13:57 #4
Da jeg satte opløsningen blev skærmen helt sort og det har den været lige siden. Jeg kan ikke starte i fejlsikret tilstand da min skærm jo er sort fra starten. Please help
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2002 - 14:01 #5
Dit grafikkort kunne sikkert holde til opløsningen, men ikke din skærm..
Avatar billede kleber123 Nybegynder
20. januar 2002 - 14:11 #6
okay Jefa men er der et løsning på problemet. Man må da kunne ordne det uden at købe en ny skærm
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. januar 2002 - 15:08 #7
øøøh - ku han ikke tage grafikkortet ud (fysisk) - og så prøve at starte op??!!
Avatar billede summer Mester
20. januar 2002 - 16:39 #8
Kan du høre om den booter, finder drev o.s.v. eller er maskinen helt død, eller er det bare skærmen der er sort.
Avatar billede nonick Nybegynder
20. januar 2002 - 23:18 #9
Genstart i fejlsikret tilstand og fix problemet!
Avatar billede nonick Nybegynder
20. januar 2002 - 23:18 #10
UPS!! SORRY!! Havde ikke set at du skrev det med fejlsikret tilstand :(
Avatar billede summer Mester
20. januar 2002 - 23:32 #11
Hej kleber123, prøv lige at svare på om maskinen booter eller forsøger. Hvis den gør, hvad sker så hvis du genstarter med Ctrl nede. Får du så stadig helt sort skærm, eller en med dos-kommandoer?
Jeg kan godt se det er lidt svært for dig, når du ikke kan starte op i Fejlsikret, men prøv lige at lade høre fra dig om ovennævnte.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2002 - 05:07 #12
tid at lukke?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:20 #13
lukketid?!
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:12 #14
Luk please!