Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:13 Der er 23 kommentarer

Opdateret driver til min scanner...!?!

Jeg har en Vuego Scan C310U, og jeg kan fandeme ikke få den til at køre under windows xp...
- skal jeg virkelig ud og købe en ny scanner ?!?
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG !!!
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 06:17 #1
har de en hjemmeside??
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 06:22 #2
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 06:28 #3
en begrundelse måske ??
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:28 #4
Jeg har allerede prøvet den pågældende driver, og kan sgu\' heller ikke få den til at virke...
Jeg har også prøvet at kombinere den med win98 driveren...
- men heller intet held her !?!
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 06:31 #5
hvilken fejl får du egentlig ?
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:31 #6
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
Jeg har smidt \"dusøren\" op på 100 point, havde jeg haft flere end 300 point selv var den blevet højere!!!
Jeg er ligeså desperat som en kvindelig østtysk kuglestøder på testosteron...
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:33 #7
Scanneren står som ukendt enhed i enhedshåndteringen!
- og jeg kan ikke få den til at acceptere mirascan som driver...!?!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
20. januar 2002 - 06:34 #8
Linket er til Acer\'s site men det er den rigtige scanner da de har support på det mærke , eller hvordan man nu skal udtrykke sig her i den årle morgenstund.
ftp://ftp.acercm-eu.com/scanner/drivers/usb/mirascanv403u08.zip
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:34 #9
Jeg tror at det der mirascan er lidt a la et scannerprogram, mere end en egentlig driver!?!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
20. januar 2002 - 06:34 #10
Undskyld , havde ikke set at den allerede var postet,
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:35 #11
Det er bare i orden, tak alligevel :)
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 06:35 #12
tris > prøv at opdatere en anden gang....

er der kontakt overhovedet??
er du sikker på at usb\'en virker korrekt?
Avatar billede trismegistos Nybegynder
20. januar 2002 - 06:37 #13
>>>>>>hojben , det plejer den sgu at gøre automatisk.
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:42 #14
Der er kontakt, jeg kan se den \"blinke\" i enhedshåndteringen når jeg tænder og slukker for scanneren.
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:46 #15
Har I opgivet mig ???
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 06:53 #16
Så er dusøren oppe på 150...
- se hvor desperat jeg er !!!
Hjælp mig nu !?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2002 - 12:19 #17
Det er fordi driveren ikke er digitalt signeret. Når den meddelelse kommer, skal du klikke på avanceret og vælge installer driver alligevel. Det er slet ikke så svært :)
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 16:46 #18
Jeg har forsøgt mig med at \"presse\" driveren ned over hovedet på windows, men den virker sgu\' aligevel ikke...!?!
Avatar billede trismegistos Nybegynder
20. januar 2002 - 16:54 #19
Kan du ikke installere den som standard?
Evt. Standard Acer scanner ?
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
20. januar 2002 - 21:19 #20
Der ligger ingen scannerdrivere i mit windows xp, men kun digitalkameradrivere...!?!
Avatar billede mr.9mm Nybegynder
21. januar 2002 - 02:46 #21
XP suks på det område, jeg har haft samme problem og er du desperat nok. Gør du som jeg. Smider xp ud af vinduet, bander og svovler, geninstallere win 98, bander lidt mere, installere din scanner under 98, herefter går du i protest ud og samler xp op igen, hamre den ned i drevet hvorefter du opgraderer din 98 til xp istedet for at lave en blank instalation. Rigtig god fornøjelse!!!!!
Ps. Jeg bander stadig @#%\"¿ men det virkede
Avatar billede sukkerfar Nybegynder
21. januar 2002 - 04:14 #22
Det lyder lige lovligt drastisk...
- hvis ikke der er andre muligheder skal jeg nok maile dig så du kan få pointene...!?!
Men jeg håber altså at der er andre muligheder, ellers skal jeg jo kraftedeme geninstallere alt muligt pis og lort, og alt mit porno fra nettet...
Puha, det lyder allerede som noget der kunne få sveden frem på panden af mig:)
Avatar billede teknik Juniormester
07. april 2003 - 20:53 #23
Nu er der gået et års tid, så problemet er måske gemt og glemt....

Men i mellemtiden er Acer's drivere altså nået til version nr. 10

Linket er voldsomt langt, så det klipper måske.

http://www.acercm-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivercounter.cfm?dpid=164&id=273&size=13%20MB&type=D&os=Windows XP &filename=mirascanv403u10_bqe.zip&type=D&whereto=ftp://ftp.BenQ-eu.com/scanner/drivers/usb/mirascanv403u10_bqe.zip

..kikser linket, så lå det på siden her:
http://www.acercm-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=164

Ved godt, at ideen reelt er "tyveri" fra Hojben - og dig selv, men va'

mvh :-)
Teknik