Avatar billede kurtp Nybegynder
01. maj 2000 - 14:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

AGP 4x på et AGP 2x Bundkort

Jeg er ved at få udskiftet mit bundkort da jeg ikke kan få DC10Plus til at køre med mit nuværende kort
Hvilket kort skal jeg vælge?
Kan jeg bruge et AGP 4x grafikkort på mit nuværende MS5169 bundkort der kun kan supportere AGP 2x ?.

Grafikkortet skal kunne køre sammen med DC10Plus-kortet eller helt kunne erstatte det, så som Asus V6600 eller V6800.

Har du en god løsning?

Hilsen Kurt Pedersen
Avatar billede kurtp Nybegynder
01. maj 2000 - 15:00 #1
Der skal selvfølgelig stå at jeg er ved at udskifte mit grafikkort.
Avatar billede coma Nybegynder
01. maj 2000 - 15:23 #2
Jeg har selv en Microstar5169 bundkort og kører med en Asus G-force V6600 uden problemer :-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
01. maj 2000 - 15:56 #3
Ja, du kan godt køre med et 4xAGP grafikkort på et bundkort der kun understøtter 2xAGP. Så kører grafikkortet bare også kune 2xAGP. Mere indviklet er det såmænd ikke...
Avatar billede morten_b Nybegynder
01. maj 2000 - 15:56 #4
Ja, du kan godt køre med et 4xAGP grafikkort på et bundkort der kun understøtter 2xAGP. Så kører grafikkortet bare også kune 2xAGP. Mere indviklet er det såmænd ikke...
Avatar billede kurtp Nybegynder
01. maj 2000 - 21:02 #5
Coma hvad er det for en Version du har på bundkortet
Mit bundkort er Ver. 2.0 (E)
Avatar billede coma Nybegynder
02. maj 2000 - 01:42 #6
Hmmmmmmm.... hvor er det lige du kan se det ? ,, jeg har lige kigget hele min manual igennem, og kunne ikke finde det (version)
Avatar billede kurtp Nybegynder
02. maj 2000 - 23:47 #7
Det står et eller andet på bundkortet med 7-8 mm. høje bogstaver, men hvis det ikke kan klare en størere CPU end
350 - 400 Mhz. så er det den omtalte version.