Avatar billede bosse88 Nybegynder
19. januar 2002 - 19:52 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Azero.dk -Godt sted?

Er det et godt sted? deres side kommer hurtigt frem og jeg har lige bestilt en side hos dem, men hvor gode er de?
Jeg har ikke brug for nogle www.web-sale.dk reklamer eller www.wannafind.dk og så videre, jeg ønsker kun at høre fra folk der selv har/haft et domæne hos azero.dk
Avatar billede resten Nybegynder
19. januar 2002 - 19:54 #1
jeg har haft en side hos dem og har aldrig haft nogen problemer med dem eller med de mailadresser som jeg har oprettet hos dem.
Avatar billede hirayz Nybegynder
19. januar 2002 - 19:56 #2
jeg har kun hørt dårlige ting om dem...
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:00 #3
jeg har food4u.dk hos dem, samt kjoelbaek.dk som mailhotel, og det virker perfekt.

Dog er food4u.dk lidt krævende, og jeg burde have en dedikeret server, så den ikke går ned, men også her er a0.dk venlige til at reboote når det sker :o)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:01 #4
Jeg har selv haft dem.. det var ok stabilt. mange siger servicen er god, men jeg skred fordi jeg synes den var elendig, og så leveret de ikke en socket connection jeg skulle brige...

Avatar billede bosse88 Nybegynder
19. januar 2002 - 20:03 #5
hmm det lyder jo meget spændende, jeg skal kun bruge det til et privat site (www.spido.dk) og jeg tror næppe at det bliver VIRKELIGT krævende, men hvem ved??
Avatar billede bosse88 Nybegynder
19. januar 2002 - 20:04 #6
men blive endelig ved med at poste :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:15 #7
Et lille ikke krævende site.. så er azero ok :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:17 #8
Gå herind og tryk på \"internet\" :

Så står der en masse lort om azero :)

http://www.familieadvokaten.dk/Lovsamling/Funktionaerloven.html
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:18 #9
wrong link...

http://www.boykot.dk/enter.asp

sorry...
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:23 #10
startfirma.dk > boykot.dk er ikke et seriøst sted, det er en forsamling mennesker som HADER ALT hvad de ikke selv har lavet eller er med i. MEGET useriøs side efter min meneing!
Avatar billede thomasolsen Nybegynder
19. januar 2002 - 20:29 #11
Har en Lille side og et par E-mail kontoer.
Men ingen problemer for siden kører altid.

Ham på http://www.boykot.dk/enter.asp som har problemer med A0.dk
Lyder som et tudefjæs, kan da bare skifte webhotel.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:32 #12
Det kunne jo også bare skyldes at I har været heldige eller de andre uheldige. Men at benægte der kan være problemer er en lodret løgn, det ved jeg selv af erfaring!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:33 #13
food4u>

Jeg tror nu folks harme er reel nok når man kigger på deres indlæg.

Thomas Olsen>

Ham der...  der er 50!  :)))
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:34 #14
startfirma.dk > jeg benægter ikke at der kan være problemer, overhovedet, selvfølgelig kan der det, men det kan der allestede.
Avatar billede bosse88 Nybegynder
19. januar 2002 - 20:42 #15
det bliver lidt småhedt her. :)

Nå ja, men jeg tror nu stadigvæk på azero.dk er det rette valg, jeg kommer fra freepaq.dk og de kan ikke få nogensomhelst ting til at virke der.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 20:44 #16
Jeg tror nu heller ikke azero er det værste sted, men hvor har man hørt meget lort igennem tiden :)

Men nu hvor spørger HAR bestilt et hotel hjælper det ikke at rakke dem ned :)

Skal lige siges jeg har hørt mere dårligt om NDW, Secnet og Wannafind end jeg har om Azero.
Avatar billede krasmulu Nybegynder
19. januar 2002 - 23:48 #17
Jeg har brugt azero til hosting for en side med ca 400 unikke besøgende hver dag.
Jeg har oplevet én gang i den periode, at servicen har været nede, hvor det ikke var planlagt ændring. Og det var da siden blev kørt på Windows. På Unix har jeg absolut ikke haft nogen problemer, what so ever!
De er ejet af Andersen IT A/S, der skulle være et rimelig stort foretagende, der hoster for store virksomheder, til mange penge.... Azero er sådan set bare en billig udgave =)
tjek http://azero.dk/?/drift/haendelser/ og se, hvilke fejl der har været på serverne.
Håber dette kunne bruges =)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
20. januar 2002 - 10:11 #18
Azero Power ;)...
Avatar billede zred Nybegynder
20. januar 2002 - 10:12 #19
www.danmarks.dk - de er også gode, og MEGA billige!
Avatar billede zred Nybegynder
20. januar 2002 - 10:15 #20
Avatar billede kdk Nybegynder
20. januar 2002 - 12:26 #21
Drop dem. Jeg har været kunde hos dem for et lille års tid tilbage. De har ikke styr på en skid... Og hvis man forsøger at ringe til dem er der to muligheder.

1. Telefonen bliver ikke taget

2. Personen der svarer ved ikke en skid om noget  som helst.
Avatar billede bosse88 Nybegynder
20. januar 2002 - 19:53 #22
Jeg glæder mig faktisk til at prøve, nogle elsker dem andre hader dem... Det bliver spændende ;)
Avatar billede resten Nybegynder
20. januar 2002 - 19:56 #23
sådan er det altid nogen vil ha morgen og andre vil ha datteren.
Avatar billede bosse88 Nybegynder
20. januar 2002 - 20:09 #24
morgen = starten på en dag
Moderen = En Mor

Ellers en sej sætning ;)
Avatar billede resten Nybegynder
20. januar 2002 - 20:11 #25
ja og nogen tager dem begge
Avatar billede professoren Nybegynder
21. januar 2002 - 14:49 #26
Kære food4u.dk, din website virker ikke!