Avatar billede action Nybegynder
19. januar 2002 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre Fra mp3 til avi

Jeg har fået en film tilsendt via Audiogalaxy. Her er den omdøbt til mp3 for at kunne blive sendt. Nu skal jeg så have den omdøbt til avi igen. Men hvordan? Når jeg klikker på filen, står der ingen endelse efter, så hvis jeg skriver avi omdøber den bare filen og tror stadig det er en mp3 fil.
Avatar billede rostved17 Nybegynder
19. januar 2002 - 15:36 #1
Hvis det ER en avi-film ka du bare åbne MediaPlayer i Xp, og så vælg File > Open > Og så vælg All files fra rullemenuen...
Avatar billede action Nybegynder
19. januar 2002 - 15:38 #2
Nu er problemet at jeg skal brænde det ned til en ven også ville det jo være noget smartere at det var brændt ned som en avi fil. men ellers godt forslag
Avatar billede rostved17 Nybegynder
19. januar 2002 - 15:41 #3
Avatar billede action Nybegynder
19. januar 2002 - 15:48 #4
Hmm, troede der var en nemmere måde, men du vinder! Tak for hjælpen :-)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
19. januar 2002 - 15:50 #5
Var så lidt :o)

Takker for point

/rostved - www.rostved.net
Avatar billede allan.k Nybegynder
10. marts 2002 - 13:37 #6
Hej der.

Det kan godt være at det er lidt sent, men der er en nemmere måde at ændre fil navnet på. Du skal bare gå ind i menuen Funktioner og vælge mappeindstillinger og her skal du kilkke på vis og se om der er et flueben i kasses hvor der står: Skjul filtypenavne for kendet filtyper. Hvis der er det skal du bare fjerne det og klikke på Anvend.

Mvh Allan