Avatar billede edb-freak Nybegynder
19. januar 2002 - 15:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC-Højttalersæt Hjælp

Jeg har et:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384597894 højttalersæt men har SQU smidt seddelen væk, hvor det stod hvor hvilke stik skulle i hvilket hul!!!
\"Kan nogle hjælpe\"???
Avatar billede luke_skywalker Nybegynder
19. januar 2002 - 15:35 #1
hejsa edb-freak!

sådan at se vil jeg mene at du skal sætte sub\'en direkte til dit lydkort og de små satelitter til sub\'en håber at det er svar nok.
Avatar billede edb-freak Nybegynder
19. januar 2002 - 15:39 #2
Nej nej nej, Hvordan skal de små satelitter sidde i sub\'en sådan at det bliver surround???
Avatar billede hologram Nybegynder
19. januar 2002 - 16:31 #3
Det kommer jo an på hvor du placerer højttalerne... Men, hvis du har et creative surround-lydkort skal du imellem subwooferen og lydkortet stikke det sorte stik i lydkortet tættest på joystick-porten, og den grønne ved siden af.
Så kan du gå ind i dine speaker-options, sætte 4 speakers til, og trykke på \"test speakers\" eller hvad det nu er det står... så kører den en test per port hvor en stemme siger hvilken højttaler der skal være :)
Prøv dig frem.
Avatar billede edb-freak Nybegynder
19. januar 2002 - 16:33 #4
Takker
Avatar billede hologram Nybegynder
19. januar 2002 - 16:35 #5
Smider lige et svar, just in case... :)
Avatar billede hologram Nybegynder
19. januar 2002 - 16:56 #6
Tak for points :)