Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
18. januar 2002 - 22:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PSU-XP 1600+

Kan en AMD XP 1600+(1400 mHz) køre på en 250 W PSU? Jeg har et Aopen HQ45 kabinet med:

Abit KT7A-Raid m. deak. køler
Geforce 2mx m.deak. køler
1 Seagate Barracuda IV 40 GB
CD-Rom
CD-Brænder 4-4-2
Diskdrev
Ingen ekstra kølere i kabinettet.

Få Forhånd tak.
Avatar billede martinh Nybegynder
18. januar 2002 - 22:49 #1
jep der skulle ikke være nogen problemer!!!
Du kan altid checke det inde i din bios om din voltage svinger for meget men der skulle ikke være noget.
Avatar billede martinh Nybegynder
18. januar 2002 - 22:51 #2
hvis din com. er meget ustabil så kunne det være at du skulle købe en ny strømforsyning
Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
18. januar 2002 - 23:34 #3
Martinh : Jeg tror altså ikke den kan kører på en PSU på 250 Watt, 300 Watt skulle vidst være noget nær minimum?????
Avatar billede martinh Nybegynder
19. januar 2002 - 02:54 #4
men hvis du regner det samlede stykke ud så er det ikke over de 250w
Avatar billede martinh Nybegynder
19. januar 2002 - 02:56 #5
men det kan lade sig gøre men som jeg sagde i min første kommentar så kan den være ustabil!!!
(men lige så,, kan den også køre perfekt)
Avatar billede martinh Nybegynder
19. januar 2002 - 02:58 #6
Men det er klart at hvis du har en lille noname skod strømfor. på 250w er der ikke store chancer for at det vil køre men denne mand har nok en strømfor. fra aopen,, og sådanne en har jeg selv og det er faktisk kval :)
Avatar billede martinh Nybegynder
19. januar 2002 - 02:59 #7
Og en ting til den bruger ikke så mange watt den nye athlon xp :)
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
19. januar 2002 - 13:03 #8
tak for hjælp... jeg prøver at hoppe ud i det.