Avatar billede the_joker Nybegynder
18. januar 2002 - 21:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nintaus-N9901 eller ???

Jeg skulle bare lige høre om der var nogen som IKKE vil anbefale mig at købe en Nintaus-N9901, sådan som jeg ser det, er det den bedste DVD-afspiller til pengene. Eller er der nogen som har haft dårlige oplevelser med den eller har hørt noget dårligt om afspilleren?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2002 - 22:02 #1
Jeg har HAFT den.. ikke fordi den var særlig dårlig.. men søge tiden var lidt for lang..
men den er eller PERFEKT! spiller ALT hvad du putter i den!

Købte mig så en Panasonic DVD-RV40 og chippede den! *S*

Men ellers er der et MEGET godt køb!
Avatar billede the_joker Nybegynder
18. januar 2002 - 22:10 #2
Okay nu er jeg ikke så meget inde i dette her, \"søge tiden\" er den tid som??? Og er det vigtigt at den er kort, altså bliver det træls og vente?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2002 - 22:15 #3
den tid jeg snakker om er.. når du putter DVD/CD i, og indtil den begynder.. jeg synes den var lang.. men det er smag og behag!
Prøv den først i Butikken hvis du kan!
Avatar billede sinatra Nybegynder
18. januar 2002 - 22:19 #4
Jeg har også kigget lidt på Nintausen - og har fundet dette \"udsagn\" på nettet:

\"Nintaus N9901 6/11 -2001
Nintaus har problemer med at afspille nyere film med avanceret menuer p.g.a et hukommelsesproblem. Nintaus arbejder hårdt på at løse dette problem.\"

Hvad handler dette om? - og er det et reelt problem?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2002 - 22:58 #5
Takker for Pointz! ;o)

sinatra => har ikke hørt om det :-(, men den kan godt nogle gang bruge godt med tid med at finde ud af om det er DVD eller CD *S*