Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. januar 2002 - 20:41 Der er 6 kommentarer

HJÆLP til test af topliste.

Jeg mangler noget hjælp til at teste mit ny programmerede topliste system på http://www.tracernet.webpunkt.dk/
Håber du vil hjælpe....
Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. januar 2002 - 20:46 #1
Jeg mangler at teste om systemet virker på hjemmesider der ikke har php understøttelse.....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 20:47 #2
jeg fandt ingen fejl, men var heller ikke så grundig..

Dit design..errhhmm....Personligt kan jeg ikke danne mig et overblik.. alt er blåt og hvidt og skriger i øjene af dårlig smag! Det var måske lige hårdt nok..  jeg ville foretrækker et par rene baggrundsfarver hits og pist.

Indhold er som sikkert ude mærket...
Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. januar 2002 - 20:51 #3
Jeg mente jeg mangler en test af topliste systemet
Jeg har ikke testet om tælleren kan vises på andre websites der er tilmeldt...
Jeg har fået vurdering af sitet og vil helst ikke høre de kommentarer en gang til... ;-)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 21:11 #4
..sorry..

Hvordan tilmelder jeg mig til din topliste? Hvis jeg trykker på topliste burde det første der springer i hovedet på mig være: Tilmeld
Avatar billede znakeeye Nybegynder
18. januar 2002 - 21:25 #5
Okay.... ikke så smart. Du klikker på Listen og udfylder formen.....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 08:51 #6
Jeg tilmeldte eksperten (test) var ikke klar over jeg skulle indsætte kode.

Det virkede problemfrit. Men man skal have mulighed for at slette sit site igen. Fx hvi man lukker eller ændrer sit site. Hvis man ikke kan det vil dit site komme til at indeholde døde links og dit site vil fremstå som en amatør.