Avatar billede ionman Nybegynder
18. januar 2002 - 20:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

mangler xp nøgle

hej jeg er lige flyttet og nu er min nøgle til mit windows xp blevet helt væk, er der en måde man kan finde den igen på sin pc? det er meget ærgligt da min søn har rodet lidt for meget ved min pc. så nu er denn ikke helt stabil mere så jeg ville formatere dn og geninstaller mit win xp.....
Avatar billede tsocm Nybegynder
18. januar 2002 - 20:12 #1
Ligner eksperten.dk et warez sted...

Du bliver nødt til at lukke dette spm, hvis ikke risikerer du at slette dig selv, og hvis en eller anden tåbe kunne finde på også at svare, ville personen lige så blive slettet.
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 20:12 #2
Ring til microsoft og få en ny
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. januar 2002 - 20:14 #3
her er en nøgle du kan prøve 12345-12345-12345-12345-12345-12345-12345-12345-12345-12345
Du kan selv vælge hvilken ende du vil begynde med ;o)
Avatar billede ionman Nybegynder
18. januar 2002 - 20:15 #4
ohh jeg er meget ked af hvis man ikke må stille sådan salgs sprøgsmål jeg troede bare man kunne finde den igen på sin pc .. jeg sletter mit sprøgsmål med det samme. god idee det med at ring til microsoft det vil jeg prøve..
Avatar billede tsocm Nybegynder
18. januar 2002 - 20:15 #5
hojben  >> oki, det var jo selvføgeligt et svar, uden det var fra en tåbe *lol*
Avatar billede freekyzone Nybegynder
18. januar 2002 - 20:16 #6
No problemo... det kan ske, når man ikke er så meget inde i reglerne...
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 20:17 #7
tsocm > muhahah ja det skulle jeg da mene ;)

ion > smid selv et svar og accepter
Avatar billede ionman Nybegynder
18. januar 2002 - 20:18 #8
:)
Avatar billede ionman Nybegynder
18. januar 2002 - 20:19 #9

Avatar billede ionman Nybegynder
18. januar 2002 - 20:20 #10
kunne ikke lige slette det så gav det til mig selv som hojben forslog..
Avatar billede summer Mester
18. januar 2002 - 23:37 #11
Jeg ved godt hvor the key findes, men jeg siger det IKKE.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
18. januar 2002 - 23:39 #12
Hvorfor siger du det så summer?
Avatar billede summer Mester
19. januar 2002 - 01:52 #13
snigermunken, hvad siger jeg??? >men jeg siger det IKKE< For det første er det ulovligt at fortælle det her på Eksperten og for det andet ville jeg ikke drømme om at hjælpe en evt. pirat med snyd. Men HVIS man virkelig har mistet sine dokumenter hvorpå ens key stod, da man købte softwaren, så er det muligt at finde den originale key på sin pc, hvis man ved hvordan
Avatar billede snigermunken Nybegynder
19. januar 2002 - 01:56 #14
Du misforstår...
Hvorfor siger du jeg ved det men jeg siger det ikke... så kan du jo lige så godt lade vær med at sige noget...
Og ja jeg ved god wares ikke høre til på eksperten.
Avatar billede summer Mester
19. januar 2002 - 09:59 #15
Det har du ret i, men måske indikerer dit navn, at du mangler humor :) Kære venner så stor en blæst over ingenting.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
19. januar 2002 - 11:28 #16
Jeg har skam masser af humor... har bare lært at bruge den :)