Avatar billede minau Nybegynder
18. januar 2002 - 15:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastatur til Visor PDA

Er der nogen der har erfaring med tastaturer til sin PDA (visor neo)? - hvor kan man købe - er der nogen med dansk tastatur?

Det eneste jeg har kune finde er

http://www.palmgear.com//hs/products/prodoverview.cfm?prodID=316&prodcatID=6

men der MÅ da være andre.

Avatar billede minau Nybegynder
18. januar 2002 - 15:49 #1
Er der ingen andre tekniknørder her inde? ;-)
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. januar 2002 - 16:09 #2
Jeg bruger et keyboard som det du har fundet til min Palm Vx og det er kanon!

+ fylder ikke særlig meget
+ rart touch (lidt a la IBM\'s laptop tastaturer)
+ virker robust (haft mit i ca. 6mdr. og bruger dagligt uden problemer)
+ genvejstaster man selv kan programmere
+ ser for vildt ud nå man folder det ud/sammen ;-)
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. januar 2002 - 16:11 #3
PS

- ikke dansk tastatur, men nogle genveje til danske tegn, som hurtigt kan læres
Avatar billede minau Nybegynder
18. januar 2002 - 16:21 #4
jeg var lige ved at købe det - men så tænkte jeg - upps - lad mig lige høre på eksperten

men det lader til at det er et godt køb.

Jeg lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu
Avatar billede directorscut Nybegynder
24. januar 2002 - 15:11 #5
Stowaway portable Keyboard ER din bedste løsning. Eneste problem efter min
mening er, at det bukker en smule opad på midten.
MEN... Det er ikke PALM selv som laver, de smækker bare ders navn på.
Producenten hedder Targus.
www.targus.co.uk
Køb det hos Dem og du får det billigere for det samme.