Avatar billede berthelbaek Nybegynder
18. januar 2002 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kameraskift!

Hvordan skifter man kamera? Altså hvordan man klipper fra et kamera til et andet?
Avatar billede earp Nybegynder
18. januar 2002 - 15:11 #1
i hvilken program?

Hvis du snakker om 3dsmax kan du høreklikke på perspective og vælge view og så vælge den vinkel eller camera du vil se det fra.
Avatar billede viola+ Nybegynder
20. januar 2002 - 11:43 #2
hvis du mener max og klip, i renderingsprocessen - så er det \"video post\" hvor du kan mixe dine kameraer. ::husk at sætte en output node.
Avatar billede noia Nybegynder
21. januar 2002 - 13:51 #3
Tjah, det er vel den samme basis-procedure som i alle programmer -Men i MAX er det mere specifikt; Brug Video Post, som det bliver foreslået af Viola - indsæt Views med de views/cameras du vil bruge, og brug sliderne ude til højre, til at afgøre i hvilke frames, der skal bruges hvilke kameraer. Og som Viola også siger, husk at sætte en output node, ellers render den ud i ingenting, og du får intet ud af processen, selvom den render samtlige frames.