Avatar billede pornztarr Nybegynder
17. januar 2002 - 16:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

abit vp6 install

Jeg har et bundkort af typen Abit vp6 bundkort. da jeg købte det (et halvt år siden) fulte der en diskettet med, disketten var sort med et hvidt klistermærke, hvor der stod noget med \"RADE\" eller sådan noget!!! er der ikke nogle som kan sende de filer der er på disken eller sende det til min mail. rubber_sej@hotmail.com

150 point!!!

HUSK. det var et abit vp6 bundkort. og det var disketten der fulte med, ikke den cd der fulte med!!
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. januar 2002 - 16:43 #1
Hvis det er RAID driveren kan du hente den på ABITS side http://www.abit.nl/
eller HIGH POINT s side
Avatar billede zhark Nybegynder
17. januar 2002 - 16:48 #2
Jeg kan ikke hjælpe - spekulerer bare på om ikke det var noget med RAID på den disk?
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. januar 2002 - 16:48 #3
Avatar billede pornztarr Nybegynder
17. januar 2002 - 16:51 #4
der har jeg været inde, deres site virker ikke, jeg kan ikke hente fra den!
Avatar billede zhark Nybegynder
17. januar 2002 - 16:54 #5
jytteq>
*dooh* jeg havde sku\' den side åben for længe uden at opdatere, så ikke du var der.
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. januar 2002 - 17:01 #6
OK zhark
pornztarr det er nok fordi deres ftp.tw er nede men de ligger også på ftp er andre steder
Avatar billede jytteq Nybegynder
17. januar 2002 - 17:19 #7
HPT 370 driverne er de samme for alle bundkort og kan hentes her ftp://ftp.leo.org/pub/comp/general/devices/abit/drivers/hpt37x/
Avatar billede pornztarr Nybegynder
18. januar 2002 - 23:11 #8
ok, nu fandt jeg ud af hvad det var der stod på disktten, det var \"hot rod\"

jeg har været inde på nettet og hentet hpt370 (fandt endenlig et der virkede) men den mangler stadig en driver inde i enhedshåndtering, det er \"pci input controller\" havd skal jeg hente til den??
Avatar billede zhark Nybegynder
19. januar 2002 - 00:12 #9
Det må da vist være nye Via \"4in1\" drivere, det er jo Via chipset du har: http://www.viaarena.com/?PageID=2