Avatar billede r.mad Nybegynder
17. januar 2002 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Internet problemer

Mit problem er at når jeg har installeret Mil. og skal på nettet, kommer der en boks frem hvor der står, at der er en fejl i \"SHLWAPI.DLL\" filen, jeg har kikket efter den på C: og den ligger lige så fint der og glor.
Så en løsning på det problem ville jeg være meget glad for ??
Det er en original version af Millinum, så det er ikke der problemet opstår.
Mit system består af Voodoo 3 kort, 45 GB harddisk, men mener ikke at det skulle være der problemet opstår ??
Forslag ønskes.

På forhånd TAK.
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2002 - 12:07 #1
Slet filen, og læg den ind igen, det kan være den er defekt. Du kan også prøve, at køre en scandisk først, og se, om det skulle hjælpe.
17. januar 2002 - 12:15 #2
Kør en reparation af Win ME. det geninstallerer systemet uden at ødelægge dine opsætninger, men fanger den slags fejl
Avatar billede r.mad Nybegynder
17. januar 2002 - 12:20 #3
Til peet49 : Jeg har prøvet både at køre scandisk og defragmentering uden nogen bedring, men hvis jeg bare sletter jeg filen, hvordan får jeg den ind igen ?? den ligger ikke fri på cd´en ??

Til udviklingskonsulenten : en reparation, er det det samme som en geninstallering ?? eller hvordan kører jeg en reparation af ME
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. januar 2002 - 12:23 #4
Scan for virus!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. januar 2002 - 12:51 #5
Lav en søgning efter alle filer med navnet shlwapi.dll.
Hvis der er flere versioner i forskellige biblioteker, så skal alle disse omdøbes til f. eks. shlwapi.bak, bortset fra den ene der ligger i c:\\windows\\system.
Prøv herefter om fejlen er forsvundet.