Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 09:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Security Toolkit på CD / Information....

Microsoft Security Toolkit giver dit system den grundlæggende beskyttelse, som kræves for, at du kan slippe for uønskede besøg udefra. Du får desuden adgang til de patches, som beskytter mod det, som Microsoft Security Response Center har anset som værende potentielt alvorlige risici for systemer tilsluttet Internettet.

Security Toolkit indeholder opdateringer til følgende operativsystemer:
Windows 2000 Professional
Windows 2000 Server
Windows NT Workstation 4.0
Windows NT Server 4.0
Security Toolkit er på engelsk og fungerer derfor kun med engelske versioner af ovenstående operativsystemer.

Du kan bestille Microsoft Security Toolkit omkostnigsfrit her:

http://www.microsoft.com/danmark/security/ordercd/order_form.asp

;) ;) ;) ;)
www.vejs.dk
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
17. januar 2002 - 09:04 #1
Hmmm......! ;)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
17. januar 2002 - 09:05 #2
Hvor står der at det er GRATIS??? ;)
Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 09:08 #3
<snip>omkostnigsfrit</snip>

Kilde:
http://www.tweakguiden.dk/shownews.php?id=97
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
17. januar 2002 - 09:13 #4
:)
Det jeg mente var, om de har et ansvar, når omkostningsfrit er \"fejlstavet\" :)
(det er sgu nok en trojansk hest, skal du se! ;))
Avatar billede reg_guy Nybegynder
17. januar 2002 - 14:44 #5
man skal vel betale porto, ik?
Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 14:46 #6
Der står omkostningsfrit og MS har altid sendt kvit og frit når jeg har bestilt en CD...
Avatar billede hojben Novice
20. januar 2002 - 10:24 #7
lukker