Avatar billede jeppekn Nybegynder
16. januar 2002 - 20:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafik kort

Før spurgte jeg om en 3 årig gammel dell computer havde en UGP port og fik svaret. åbn og kig....

Når man så åbner hvordan ser man det så ? Står der UGP eller hvad ??
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
16. januar 2002 - 20:18 #1
AGP port mener du!
hvis der hvis dit skærmkort sidder øverst og en sat i en port på bundkortet som ikke ligner dem nedenunder er det et AGP kort!
Avatar billede shamanic Nybegynder
16. januar 2002 - 20:18 #2
det er normal en slot som sidder oppe over de hvide PCI slots, den plejer at have en brun farve
Avatar billede shamanic Nybegynder
16. januar 2002 - 20:21 #3
Og ser en smule anderledes ud en pci slotsene.
og sidder en lille smule længere inde end PCI slots
Avatar billede trismegistos Nybegynder
16. januar 2002 - 20:23 #4
Lige for en ordens skyld , accepter ikke svar før du ved om det er rigtigt eller du får den forklaring du er ude efter.
Du skal åbne din computer og kigge på bundkortet.
På bundkortet sidder der nogle slots til at sætte indstikskort i, de hvide er pci slots , de mørkebrune er isa slots og den lysebrune er en agp slot eller port om man vil.
Der er kun en hvorimod der er som regel er min. 3 pci slots, desuden er det en kortere port end de andre.
Avatar billede trismegistos Nybegynder
16. januar 2002 - 20:24 #5
Port = Slot og vice versa