Avatar billede knaldperlen Nybegynder
16. januar 2002 - 17:59 Der er 5 kommentarer

Hvordan indsætter man flere værdier i et felt i Access databasen?

Har et lille problem...

Jeg vil gerne lave et system hvor spillerne på et klansite skal kunne tilmelde sig de forskellige krige.

Til at starte med skal alle spillerne placeres i et felt i databasen som hedder \"idle\" og efter hånden som de finder ud af om de kan eller ikke kan den dag krigen udspilles, skal de placeres fra \"idle\"-feltet ud til felterne \"positiv\" og \"negativ\"

Men aner ik hvordan man kan sætte alle spillerne i et felt til at starte med, også derefter dele dem op og flytte dem ud til en af de 2 andre felter...??

Ville være glad hvis I ku hjælpe mig... og hvis det jeg har udtænkt ikke kan lade sig gøre... om I så vil komme med nogle andre forslag

Tak :D
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. januar 2002 - 18:28 #1
Mener du at database f.eks. ville se sådan ud?!?

id..idle........................positiv........................negativ..........
1...Casper, Dennis..............................................................
2...Louise, Karen...............................................................
3...............................Brian, Stefan...................................
4..............................................................Kenneth, Maibritt

Og efter din opdatering vil databasen se sådan ud:

id..idle........................positiv........................negativ..........
1...............................Casper, Dennis..................................
2...............................Louise, Karen...................................
3...............................Brian, Stefan...................................
4..............................................................Kenneth, Maibritt

Er det sådan du vi lhave det?!?! Fordi så ved jeg godt hvordan man gør\'!!
Avatar billede knaldperlen Nybegynder
16. januar 2002 - 18:38 #2
ja det er præcis sådan jeg vil have det :D
Avatar billede cool_casper Nybegynder
16. januar 2002 - 18:57 #3
OK! Giv mig lige lidt tid... Det kan være det først bliver førdigt imorgen..... Jeg har rimeligt travlt.... Håber det er OK!
Avatar billede knaldperlen Nybegynder
16. januar 2002 - 19:02 #4
hehe jeg får os noget hjælp af en a mine venner nu..... skriver en kommentar hvis d er at han hjælper mig med d... så behøver du ik bruge alt den tid :D men ellers ville d være fint.... og tak
Avatar billede tommy_carstensen Nybegynder
19. august 2004 - 20:55 #5
Husk at lukke dit spørgsmål!