Avatar billede Slettet bruger
28. april 2000 - 14:28 Der er 12 kommentarer

reg filer.

Hvordan laver man .reg filer???

Er der et program som kan gøre det???
Avatar billede steffen Nybegynder
28. april 2000 - 15:04 #1
Fra regedit.exe (som følger med windows) kan du lave dine egne nøgler, og "exportere" disse - det bliver til .reg filer.
Avatar billede olebloch Nybegynder
29. april 2000 - 23:49 #2
Reg filer er ofte meget svære at redigere i, hvad er dit behov. Windows redigerer automatisk i dem ?
Avatar billede kjalle Nybegynder
03. maj 2000 - 11:59 #3
Ja enkelt ..... HexWorkshop er lavet til at lave reg filer - skal du have hjælp så spørg :o)

//Kjalle
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2000 - 15:56 #4
Hvor får jeg HexWorkshop .
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2000 - 20:19 #5
<< olebloch >>

.REG filer er sku da ikke svære at redigere i.
Det er bare en ganske normal tekst fil..

<< kjalle >>

Hvad skal du dog bruge HexWorkshop til i forbindelse med .REG filer ??
Avatar billede kjalle Nybegynder
05. maj 2000 - 11:53 #6
Kender du ikke HexWorkshop ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. maj 2000 - 17:36 #7
<< kjalle >>

Det er ca. [lang_tid] md. siden jeg havde HexW inst'ed på min comp. og jeg brugte egentlig ikke ALT for meget (har da lige kigget på det) så deet...

Hvorfor da ??
Hvad kan HexWorkshop kontra Notepad og din egen viden mht. .REG filer ??
Avatar billede kjalle Nybegynder
08. maj 2000 - 11:45 #8
tdaugaard >< den kan ikke mere end Notepad .... men den er mere brugervenlig for nybegyndere, jeg bruger det heller ikke selv men jeg ved, det er et godt værktøj til ikke så erfarne brugere ....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. maj 2000 - 17:29 #9
<< kjalle >>

Hmm ... okay hvis en nybegynder ikke kan finde ud af at bruge Notepad burde personen ikke have lov til at eje eller bruge en computer!!

Notepad er da klart det nemmeste .
Avatar billede kjalle Nybegynder
08. maj 2000 - 21:55 #10
td >< jeg mener sq ikke om han/hun kan finde ud af at bruge notepad som program men at skrive reg. koder mm. i det ..... ordkløver !!!! :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. maj 2000 - 23:03 #11
<< kjalle >>
Tja ...
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. maj 2000 - 02:49 #12
Dah ... har du fundet ud af noget ??

//Kjalle :o)