Avatar billede a-tot Nybegynder
16. januar 2002 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HLÆLP !!!! HJÆLP !!!!! Mails i MS Exchange Server

Hej Eksperter
HLÆLP !!!! HJÆLP !!!!! Mails i MS Exchange Server
Jeg er kommet til at slette nogle mails i Outlook 2000, som bestemt ikke skulle slettes.
Jeg brugte SHIFT DELETE og svarede ja til permanent sletning, så dan.
HVOR DUM KAN MAN VÆRE ???
Jeg troede jeg var i en anden mailbox, men ak nej.
Nu er det sådan at jeg ved at der findes en kopi af alle mails på serveren MS SBS 4.5 MS Exchange Server, men hvordan restore jeg mails, som findes i \\imcdata\\in\\Archive, for her ligger de alle sammen i tekst format.
Gerne en nem metode da det drejer sig om ca. 150 mails.

Avatar billede tlaursen Nybegynder
16. januar 2002 - 16:03 #1
Her er en \"how to do\",men den er lavet \"the Microsoft way\" så det ser lidt omfattende ud.

http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q146920

/Thorsten
Avatar billede a-tot Nybegynder
16. januar 2002 - 17:29 #2
thorsten > Desvære men det var mails som lige var ankommet til mail boxen, så der var ikke taget backup af serveren. Derfor kan Q146920 ikke anvendes.
Avatar billede jarness Nybegynder
18. januar 2002 - 13:14 #3
Klik på Slettet post  i Outlook-panelet.
Klik på Gendan slettet post i menuen Funktioner.
Klik på listen på det emne eller den mappe, du vil hente, og klik derefter på Gendan de markerede emner .
Bemærk!

Denne funktion kræver Microsoft Exchange. Administratoren skal desuden have aktiveret denne funktion i Microsoft Exchange Server version 5.5 eller nyere.
Visse emner eller mapper kan måske ikke gendannes, fordi den tidsperiode, de slettede emner lagres på serveren, angives af administratoren. I forbindelse med offentlige mapper går udløbsdatoen forud for den tidsperiode, der er angivet af administratoren.
Hvis du primært arbejder offline, skal du logge på din postkasse på serveren for at hente slettede emner.
Avatar billede a-tot Nybegynder
18. januar 2002 - 16:17 #4
Hej jarness >Den procedure du beskriver er ikke mulig da jeg brugte \"SHIFT\" \"DELETE\".

Men jeg kan se de mails som er slettet på serveren, de liger i \"\\imcdata\\in\\Archive\", i et eller andet format. Hvis jeg åbner dem i Notesblok kan jeg se teksten + en del formaterings tegn. Det er disse filer jeg meget gerne skal importerer igen.
Jeg har søgt på MS Knowledge Base, men kan ikke finde noget der omhandler dette.
Avatar billede a-tot Nybegynder
07. februar 2002 - 15:26 #5
Jeg har pt. ikke fået løst problemet, men opgivet. Så jeg lukker spm.