Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 08:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CD kopiering

Hej
Jeg har købt en Mitsumi 4801 brænder som jeg har forsynet med bla
Nero burning og Easy creator 3,5, Jeg jeg kan stadig ikke brænde store (700 MB,80 Min) skiver..
HJÆLP.. plz
På forhånd tak.
Avatar billede dres Nybegynder
09. juni 1999 - 09:10 #1
Hej
Du skal gå i på Mitsumi hjemmeside og
download et flash program og flashe din brænder (fra Dos)
Så skulle det hjælpe, det gjorde det for mig, jeg har en Mitsumi 2801
Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 09:20 #2
Jeg har prøvet at flashe en fra deres side det hjælper heller ikke *suk*
Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 10:35 #3
IT-Butikken har solgt en Brænder som ikke opfylder hvad de holder, altså at brænde medier med større kapasitet (700MB), men de er ikke fleksible med en retur handel selvom brænderen kun er 3 Mdr gammel.
Det kan man da kalde dårlig service.
De henviser til Mitsumi`s hjemmeside og fralægger sig alt ansvar. Så min konklusion er :
HOLD JER FRA IT-BUTIKKEN.
Avatar billede ulrik Nybegynder
09. juni 1999 - 10:48 #4
Hvad med enten acceptere eller afvise det første svar... Prøv med CDRwin den styrer totalt det kan være at du kan få det til at lykkedes med den!

Hvis det ikke gør, så må du gerne lige beskrive fejlen lidt bedre, det er ikke næmt at hjælpe når man ikke kender fejlen!
Avatar billede soeped Nybegynder
09. juni 1999 - 11:17 #5
Jeg har prøvet med CDRwin og fejlen er at den ikke kan se medier på 700 MB men den kører helt fint på 650 MB.
Avatar billede gawc Nybegynder
09. juni 1999 - 23:54 #6
Har du undersøgt om brænderen egentlig kan klare 700 Mb medier ?  det er ikke alle der kan.
Avatar billede lasse1 Nybegynder
10. juni 1999 - 00:12 #7
Læs på deres hjemme side: Det kan man ikke.

"The Mitsumi Recordable CD drive offers a highly reliable 4X write speed with the power and performance of a 8X read speed. The Mitsumi CD Recorder with it’s Enhanced IDE interface, can be installed easily and is fully compatible with almost any PC for true plug-and-play capabilities. Mitsumi’s CD-R is ideally suited for writing and storing massive amounts of data, up to 650 MB per disk. Our CD-R can write and read in a large range of formats including multi-session Photo CD and CD-DA so you can store original photos, internet images and more. The Mitsumi CD-R is non-erasable, allowing you to backup your most important files and secure them in one easy step"
Avatar billede soeped Nybegynder
10. juni 1999 - 08:40 #8
Jamen har nu fået den til at virke, skulle bytte om på en jumper, afdefinere DMA og instille en controller samt har hentet et Flash program som dres foreslog. Så dres spørg igen og du har 30 point.
TAK.
Avatar billede dres Nybegynder
10. juni 1999 - 08:59 #9
Tak skal du have