Avatar billede foldager Novice
15. januar 2002 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

azero vs. struer

Jeg har købt mit domæne gennem azero (med domain link). Jeg står nu for at skal leje noget serverplads med php og asp, da jeg vil udforske begge dele.

Jeg er blevet lidt fristet af struer.net.

Hvad skal jeg vælge?
Struer eller azero....eller noget helt femte?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. januar 2002 - 23:08 #1
azero er et godt og stabilt webhotel, så tag det
Avatar billede itfree1 Nybegynder
15. januar 2002 - 23:09 #2
Jeg ville vælge et helt 3 www.secnet.dk kun gode erfaring med dem

Avatar billede vistodk Nybegynder
16. januar 2002 - 07:27 #3
Er selv glad for Azero.dk da de er lynhurtige til at oprette webhotellet, samtidigt med de sidder på et HURTIGT backbone, så din hjemmeside vil blive vist hurtigt. Kender ikke se andre, men syntes secnet er lidt for dyre i forhold til det de levere

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
16. januar 2002 - 07:30 #4
Struer.net kan godt være noget SOVS... Jeg har set MANGE gange hvor de var nede..og når de er nede så er de nede i LANG tid.. her snakker vi 3-6 Timer
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. januar 2002 - 07:37 #5
3-6 timer er sygt hvis det er rigtigt....
Avatar billede jais Nybegynder
16. januar 2002 - 22:58 #6
Azero: Hurtig, billigt, total nemt at overskue og skide go service.

Struernet: Billigt, langsomt, totalt forvirende server system til oprettelse af email osv. og pisse dårlig service... pisselangsomme.

Så hvis du ikke selv kan se igennem denne konklusion, så er min vurdering AZERO.

Jeg har igennen mit arbejde og mig selv stået for at oprette ca. 120 domæne+hoteller hos dvs. udbydere og det bedste jeg kan anbefale til dags dato! AZERO!

Mvh. Jais
Avatar billede foldager Novice
17. januar 2002 - 18:27 #7
Azero it will be!

(hos secnet.dk skal man vælge PHP eller ASP, og jeg ved endnu ikke hvad jeg vil dyrke).

Tak!

P.S.: Det sidste var IKKE et oplæg til diskussionen PHP vs. ASP ;-)