Avatar billede smed Nybegynder
15. januar 2002 - 21:02 Der er 4 kommentarer

2002 problem

Jeg har lige pludselig fået et problem.
Jeg køre med frontpage 2002 - win me og explore 6,0

jeg har kørt med frontpage 2002 i ca. 3-4 md. Og så opstår der et problem jeg kan pludselig ikke afprøve noget i browseren. Når jeg skal afprøve så skal jeg gå på nettet først. Er der nogen her der kender til denne fejl ??
Avatar billede rit Nybegynder
15. januar 2002 - 21:18 #1
Det er måske fordi browseren driller, prøv at se i browserens \"Filer\", den står måske konstant på > \"Arbejd offline\" Håber det er så nemt :)
Avatar billede smed Nybegynder
15. januar 2002 - 22:45 #2
Nej det er ikke det der er problemet.
Jeg har virkelig prøvet en masse- slette browser - lægge en ny ind - opdaterer - slette frontpage 2002 - lægge 2000 ind i stedet. og der er bare ikke noget der virker
leg kan trykke på afprøv i browser, og 9 ud af 10 gange så låser browseren.
Jeg skal gå på nettet hver gang for at afprøve noget i browseren, jeg skal simpelthen være online.
Avatar billede claude Nybegynder
16. januar 2002 - 14:10 #3
Gælder det alle filer eller er det kun nogle, hvor du skal være online ?

/Claude
Avatar billede proboss Nybegynder
31. januar 2002 - 14:31 #4
Der komme en servicepack til office XP hvis din FrontPage er installeret vis dette kan du hente den på Microfoft sider