Avatar billede eskimoen Nybegynder
27. april 2000 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ønsker til portal

Jeg er ved at lave en portal til GRØNLAND, og kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad folk vil se på forsiden...
Alle nogenlunde seriøse svar får point, men alt det der med Pamela nøgen...;-)
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2000 - 23:38 #1
Det er da klart og tydeligt, at man skal ved synet kunne føle, at man er kommet til Grøndland. Noget typisk fra Grøndland. Dette kunne evt. afpasses løbende med årstiden. Indholdet på FrontPage skal selfølgeligt også relatere til Sitens øvrige indhold, som du ikke nævner noget videre om endnu. "fabrikshemlighed"

Jeg forbinder Isbjørne, Isbjerge, Slædehunde med Grønland.

Igen det kommer an på hvad potalen skal indeholde. Skal den gavne turisme og/eller erhverslivet. Eller skal den fortælle noget om Grønlands specielle Natur eller kulturelt historie.

Det lyder som en rigtig spændende opgave og jeg vil ønske dig rigtig god arbejdslyst.
Avatar billede dave_dk Nybegynder
28. april 2000 - 09:05 #2
Hvavil du med siden?

det er en meget vigtig parameter i forhold til hvad der skal være på den.
Avatar billede bromer Nybegynder
28. april 2000 - 12:14 #3
Hmm nogle vilde dyr og og nogle glade mennesker.
Avatar billede eskimoen Nybegynder
28. april 2000 - 13:14 #4
Vil gerne gøre det muligt at finde ALT om Grønland på siden...
Både til erhverv, turisme og for alm. brugere af nettet PÅ Grønland
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2000 - 01:21 #5
Det lyder rigtig spændende. Der findes ikke allerede ligende sites? Så må du lave siten, så du har mulighed for at kunne udvide løbende. Har du evt. nogle firmainteresser, som er indblandet i projektet?