Avatar billede nielshansen Nybegynder
15. januar 2002 - 18:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sessions på freepaq

Hejsa

Jeg ønsker at bruge flg. kommando i en .htaccess-fil:
php_flag session.auto_start off

Men når jeg uploader den på freepaqs server kan jeg ikke få adgang til min mappe fra nettet
Problemet er at mit postkort-script ikke virker helt hvis jeg ikke bruger den her betingelse. (dvs. at man efter at have set et preview af kortet ikke kan gå tilbage og ændre det....)

Er der nogen der har en forklaring og evt. en løsning. Scriptet jeg bruger findes på www.sendcard.f2s.com

Venlig hilsen

Niels
Avatar billede nielshansen Nybegynder
15. januar 2002 - 19:19 #1
Glemte lige at skrive hvad der sker når man går tilbage:
Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.
Avatar billede nielshansen Nybegynder
02. januar 2003 - 16:17 #2
Lukker nu