Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:03 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kritik af side

Ja som overskriften siger vil jeg gerne bede om noget kritik på en clanside. Farver, opsætning, billeder, musik o.s.v...

Koden skal ikke bedømmes (smut med den WC3 validator!!)

Siden virker perfekt i Internet Explorer 5.5 og nyere og Opera 6.0. Har ikke testet den i NetScape

På forhånd tak
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. januar 2002 - 15:04 #1
link??
Avatar billede nuki Nybegynder
15. januar 2002 - 15:04 #2
link?
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:05 #3
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 15:11 #4
den er flot .... godt stykke arbejde
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 15:15 #5
ups jeg læser lige spm igen

den er måske lidt mørk og dyster
Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. januar 2002 - 15:17 #6
Ser meget godt ud,,

Det positive:
godt opbygget
meget overskueligt

Det negative:
Først da jeg nåede til clanwars fandt jeg ud af hvad i spillede (:
lidt ordinær
ikke skide spændende

Karakter: 8-9 @ 13

Jeg ville nok fjerne borders i højre menuen, de passer ikke rigtigt ind
Og så ville jeg nok også bytte om på farverne i scroll baren
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:18 #7
chewie: Tak :) Og ja, det er clansider som regel :) Men det er meget bevidst at den er så mørk og skummel
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:20 #8
Sofus: Tak fordi du ville kigge på den :D

har tænkt mig at lave en intro side hvor man kan se hvilke spil vi spiller.
Og forstår ik hva du mener med at bytte om på farverne? Grå på track?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. januar 2002 - 15:24 #9
yepper ville se sejere ud med en rød på en grå track
Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. januar 2002 - 15:25 #10
Men jeg vil ikke give dig ret i af clansider som regel er mørke og skumle.. Jeg sidder Pt og er i gang med at lave en der er hvid (:
Avatar billede xerex Nybegynder
15. januar 2002 - 15:26 #11
Heh, ud fra dit top-banner skulle man tro det var en Diablo2 Clan side :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. januar 2002 - 15:27 #12
Din irc genvej dur ikke
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:27 #13
Xerex: Jeg har endnu ik set en Colt M4 eller rumdragter i Diablo 2 eller måske bare mig der er n00b :D
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:31 #14
Stop så med at svare i flere beskeder! min mail blir mega spammet....

Hva mener du med at den ik virker? Virker da fint her :D Hvad er der galt?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. januar 2002 - 15:31 #15
Den skal se sådan ud for at virke
<a href=\"irc://quakenet.eu.org:6667/clanpeon\">#clanpeon</a>
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:34 #16
Ok tak....den jeg brugte virkede kun hvis man havde en IRC client tændt...tror jeg. Men bruger din nu.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. januar 2002 - 15:34 #17
Jeg sidder men mirc tændt og på quakenet og den virker ikke (:
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
15. januar 2002 - 15:35 #18
Ok nm så :D Her er dine point and thx...