Avatar billede mick.ftw Nybegynder
15. januar 2002 - 12:54 Der er 3 kommentarer

Scii - Brænder Defekt

Jeg har en scii brænder (Teac CD-R58S) på et Acard AEC6710S Scii kort, brænderen kan ikke brænde / genkende tomme cd\'ere længere, jeg har en ide om det er brænderen der er defekt, men hvordan chekker jeg med 100 % sikkerhed at det er brænderen og ikke scii kortet ? Er dder software hvormed man kan teste dette eller hur ??
Jeg kender ingen der har en scii brænder / et scii kort..

M.v.h.

Mick
Avatar billede casm_ Nybegynder
15. januar 2002 - 12:56 #1
har den virket??
Avatar billede chries Nybegynder
15. januar 2002 - 13:02 #2
Hvis den kan kopiere data fra cd\'en, er det nok brænderen der er død eller har en beskidt linse.
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
15. januar 2002 - 21:52 #3
Ja den har virket fint, og jeg har renset linsen som der iøvrigt ikke var beskidt, den virker fint som alm. cd-rom drev.
Er der ikke et prog. man kan chekke scii kortet med så jeger helt sikker inden jeg køber ny brænder ?