Avatar billede mfriis17 Nybegynder
15. januar 2002 - 08:51 Der er 8 kommentarer

PS2 hardware

Er der nogle herind som har prøvet denne:
http://zillionshop.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1239&vare_id=169452

.. Eller ved noget om den??
Avatar billede angelfire Nybegynder
15. januar 2002 - 08:56 #1
<--- er lige med på en lytter
Avatar billede jailbird Nybegynder
15. januar 2002 - 09:02 #2
Jeg har desværre ingen erfaringer med denne side. Men hvis du er meget usikker på den, så tjek lige:
http://priser.gamereactor.net/

/Jailbird
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 09:28 #3
Pas meget på, med de der neokeys - jeg har set mange eks. på at de ikke virker !!!!!

jeg har hørt noget om at der ligger en foretning i Roskilde som giver garanti på PS2 chip.... jeg prøver lige at undersøge hvilke forretning det er
Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 09:37 #4
Nu har jeg sat nogle gutter på sagen i får forretningens navn i aften

det koster ca. kr. 1500,- med 100% garanti for det virker
Avatar billede cape Nybegynder
15. januar 2002 - 09:47 #5
Forretningen hedder MMVision.

Linket MMVision.dk
Avatar billede cape Nybegynder
15. januar 2002 - 09:49 #6
de skriver :

Installation af bootchips foretages af MM-Vision fra en af vores butikker. Når vi foretager installationen skal du afleverer din playstation i vores butik, og så kan du almindeligvis afhente den dagen efter(gælder ikke NEO4). Der er naturligvis fuld garanti på installationen. Ring og spørg efter Carsten om eventuel ventetid.

Priser hos MM-Vision:

Playstation – Normal mode 200,- (Inkl. chip og installation)
Playstation – Stealth mode 300,- (Inkl. chip og installation)
PS ONE SuperChip normal Installation
- Nyhed! Kræver ikke bootcd. 300,- (Inkl. chip og installation)
PS ONE SuperChip Stealth Installation
- Nyhed! Kræver ikke bootcd. 350,- (Inkl. chip og installation)
Playstation 2 – NEO 2.2 Chip
- Inkl. Action Replay 2 og RGB-Fix.  995,- (Inkl. chip, installation & et Datel Produkt(til bootning af PS2 backup)
Playstation 2 – DVD Chip
- Kører alle regioner, RCE-kompatibel, macrovisionsfri(ved RGB) og RGB-Fix. Virker kun til V3 maskiner. 695,- (Inkl. chip, installation & KingKross RGB-Kabel)
Playstation 2 - NEO4 chip komplet installation!
-  Afvikler PS1 og PS2 CDR spil uden swap. Ikke behov for et Datel produkt mere! DVD-Funktionen er regionsfri og macrovisionsfri plus meget mere. 1495,- (inkl. NEO4, installation, RGB-support, og KingKross RGB-Kabel). Vær opmærksom på at vi ikke har fast levering på NEO4-chippen, så leveringstiden kan være en del længere, forudbestil venligst en installation her!

Avatar billede Chewie Novice
15. januar 2002 - 10:00 #7
jeps .... det må være den butik
Avatar billede Chewie Novice
17. maj 2002 - 11:53 #8
Lukke tid !!