Avatar billede t-man Nybegynder
27. april 2000 - 14:01 Der er 8 kommentarer

Installere PGP

Hejsa... jeg er lige begyndt på at lære linux, og jeg har nogle problemmer med at få installeret pgp rigtigt... er der nogen der ved hvordan man får den installere ?? (jeg har self downloadet Unix versionen fra pgpi.com ...og den burde virke på linux :)
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 14:30 #1
Du skriver ikke rigtigt hvad dit problem egentligt er, men måske kan

http://members.aa.net/~rubino/pgp.html
(Linux PGP howto)

hjælpe dig med det ..

Ellers kunne du prøve den alternative GNUPG fra fx:

http://teledk.linux.tucows.com/conhtml/adnload/berglincondlgnupg.html

Evt kunne du skrive lidt om hvad du skriver og hvad pc'en svarer, så bliver det garanteret lidt nemmere at hjælpe dig
Avatar billede t-man Nybegynder
27. april 2000 - 19:38 #2
Den side du gav linket til fortalte hvordan man bruger PGP 5 og ikke hvordan man installere pgp... det jeg meget gerne vil havde at vide er hvordan man installere PGP 6.5.1i...
Avatar billede steffen Nybegynder
27. april 2000 - 20:27 #3
Hmmm har desværre ikke rigtigt kunnet finde nogen steder der kan sige om den version du snakker om overhovedet findes til linux .. så jeg tror jeg bakker ud :-)
Avatar billede t-man Nybegynder
27. april 2000 - 22:49 #4
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. april 2000 - 16:30 #5
Version 6.5.11 ?

Den man selv skal compile ?
Avatar billede t-man Nybegynder
29. april 2000 - 00:05 #6
goldduck >> ja... det ved jeg... men der er problemmet... jeg kan ikke faa den til at "make" den
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. maj 2000 - 18:18 #7
Hvilken fejl får du når du laver en make på den ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. december 2004 - 20:59 #8
Kik på GNUpg i stedet for, jeg har lige installeret den sammen med Firefox/Thunderbird. Super let at installere og virker fint

http://www.gnupg.org/